تصویر آماده شده برای استفاده در کنفرانس خبری گوشی نوکیا ایکس لو رفت!

حساب کاربری @evleaks که در زمینه ارائه اطلاعات از گوشی‌ها و دیگر گجت‌های الکترونیکی، پیش از معرفی رسمی آن‌ها ید طولایی دارد این‌بار نیز تصویری منتسب به نوکیا ایکس، گوشی اندرویدی جدید نوکیا را منتشر کرده است.

0

فارنت: حساب کاربری @evleaks که در زمینه ارائه اطلاعات از گوشی‌ها و دیگر گجت‌های الکترونیکی، پیش از معرفی رسمی آن‌ها ید طولایی دارد این‌بار نیز تصویری منتسب به نوکیا ایکس، گوشی اندرویدی جدید نوکیا را منتشر کرده است. این عکس که به اذعان این حساب، تصویر استفاده شده در کنفرانس خبری معرفی این محصول خواهد بود، اولین گوشی اندرویدی نوکیا که قرار است جایگزینی برای سری ارزان‌قیمت آشا باشد را به تصویر کشیده است. در این تصویر غیررسمی به نظر می‌رسد نوکیا ایکس، نام رسمی این گوشی خواهد بود و اثری از نرماندی، نامی که پیش از این اعلام شده بود نیست.

nokia-x

تصاویر قبلی این گوشی هوشمند، خبر از عرضه محصولی با صفحه نمایش 4 اینچ و پلتفرم اندروید مجهز به رابط کاربری به صورت ترکیبی از آشا و ویندوزفون می‌دادند. آن‌طور که از شواهد و قرائن پیداست این گوشی هوشمند احتمالا به دوربین 3 یا 5 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و از اندروید 4.X نیز بهره خواهد برد.

Source: Ubergizmo

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.