تصاویر Universal Store، مارکت یکپارچه مایکروسافت برای ویندوز و ویندوزفون لو رفت!

می‌دانیم که مایکروسافت قصد دارد در آینده سیستم‌عامل‌های ویندوزفون، ویندوز و ویندوز آر.تی را با یکدیگر ترکیب کند. حالا تصاویری از مارکت جدیدی با نام Universal Store خبر از یک فروشگاه واحد برای ویندوزفون و ویندوز می‌دهد.

2

فارنت: می‌دانیم که مایکروسافت قصد دارد در آینده سیستم‌عامل‌های ویندوزفون، ویندوز و ویندوز آر.تی را با یکدیگر ترکیب کند. حالا تصاویری از مارکت جدیدی با نام Universal Store خبر از یک فروشگاه واحد برای ویندوزفون و ویندوز می‌دهد.

Universal-Store

با ترکیب سیستم‌عامل‌های مایکروسافت، برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان دیگر مجبور نخواهند بود که برای تک تک سیستم‌عامل‌ها برنامه‌نویسی کنند و هر اپلیکیشن خاص بدون نیاز به تغییر و یا با تغییرات بسیار اندک در هر دو سیستم‌عامل اجرا خواهد شد. به همین دلیل مایکروسافت یک فروشگاه یکپارچه را با قابلیت‌هایی مانند Shared Solution و Shared developer برای عرضه اپلیکیشن‌ها به صورت یکجا افتتاح خواهد کرد.

این تصاویر از اکانت توییتر @AngelWRZ درز کرده است که پیش از این تصاویری از رابط کاربری و امکانات جدید ویندوزفون 8.1 را نیز لو داده بود. در تصویر دوم مشخص است که 80 درصد XAML می‌تواند برای هر دو پلتفرم ویندوزفون و ویندوز استفاده شود و 20 درصد باقی‌مانده مربوط به رابط کاربری و عملکردهای خاص گوشی‌ها، تبلت‌ها و پی‌سی‌هاست.

به نظر می‌رسد مایکروسافت سعی دارد هر چه زودتر فاصله میان دسکتاپ و موبایل را کمتر و کمتر کند تا روند کاهش فروش پی‌سی را متوقف کند. اوضاع اخیراً در عرصه موبایل و تبلت برای مایکروسافت چندان جالب نیست و این کمپانی ردموندی امیدوار است با قدرت و محبوبیت ویندوز بتواند جایگاه خود را در این عرصه تثبیت کند.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مریم می‌گوید

    موبایل من برای به روز رسانی چند تا از برنامه ها اخطار 80072f78 میدهد. خواهش میکنم راه حلی به من بدهید!!

  2. حميد می‌گوید

    بعید میدانم مایکروسافت بتواند با گوگل پلى و اپ استور اپل مقابله کند چون توسعه دهندگان حاضر نیستند براى بازار کوچک برنامه بنویسند