نوکیا لومیا 930، 630 و 635 را در کنگره موبایل بارسلون معرفی خواهد کرد

کاربر NextLeaks در توییتر که مانند evleaks معروف، اخبار گوشی‌های موبایل را افشا می‌کند برملا کرد که نوکیا در حال برنامه ریزی برای معرفی مدل‌های لومیا ۹۳۰، ۶۳۰ و ۶۳۵ می‌باشد. قرار است تا این مدل‌ها در کنفرانس جهانی موبایل که دهم اسفند ماه در بارسلونا برگذار خواهد شد معرفی شوند.

3

فارنت: کاربر NextLeaks در توییتر که مانند evleaks معروف، اخبار گوشی‌های موبایل را افشا می‌کند برملا کرد که نوکیا در حال برنامه ریزی برای معرفی مدل‌های لومیا ۹۳۰، ۶۳۰ و ۶۳۵ می‌باشد. قرار است تا این مدل‌ها در کنفرانس جهانی موبایل که دهم اسفند ماه در بارسلونا برگذار خواهد شد معرفی شوند.

Lumia-Phones

لومیا ۹۳۰ به پردازنده چهار‌هسته‌ای با سرعت 2.2GHz به همراه ۲ گیگابایت رم و صفحه‌ نمایش ۴.۵ اینچی مجهز می‌باشد، رزولوشن این صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است و درگاه ورودی کارت‌حافظه میکرو اس‌دی به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و باتری 2700mAh از دیگر مشخصات این‌گوشی هوشمند می‌باشند.

مدل ۶۳۵ و ۶۳۰ جانشین مدل قبلی لومیا ۶۲۰ است. این مدل‌ها در رده گوشی‌های متوسط دسته‌بندی می‌شوند و از قرار معلوم مدل ۶۳۵ دو سیم‌کارته می‌باشد. مدل‌های ۶۳۵ و ۶۳۰ به صفحه نمایش ۴.۳ اینچی با ۸ گیگابایت فضا برای ذخیره سازی اطلاعات و درگاه کارت ‌حافظه میکرو اس‌دی و همچنین ۱ گیگابایت حافظه گوشی به همراه پردازنده دو هسته‌ای با سرعت 1.7GHz و دوربین ۸ مگاپیکسلی با باتری 2000mAh مجهز هستند. البته هنوز هیچ یک از مطالب فوق به صورت رسمی تایید نشده است.

اخیرا نوکیا لومیا آیکان نیز از جانب نوکیا معرفی شد و صحبت‌هایی نیز در خصوص ارائه نوکیا لومیا ۱۸۲۰ در کنفرانس موبایل بارسلون مطرح شده است.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. ترمه می‌گوید

    سلام من موقع دانلود چن تا بازی به مشکل میخورم اما واسه دانلود بقیه بازی ها و برنامه ها مشکلی ندارم. این خطارو میده ،لطفا راهنمایی کنین،
    Download pending
    Just a little bit longer and candy crush saga will be installed.
    این خطارو میده هرکاریم میکنم ادامه نمیده دانلودو، اسم بازی candy crush saga هست.

  2. الناز می‌گوید

    سلام،من یک گوشی لومیا ۶۳۰دارم از اتریش اوردم .در اتریش خیلی راحت دانلود می کردم اما در اینجا نمی توانم از فروشگاه استفاده کنم ،گوشی رو هم نمی توانم به روز رسانی کنم

    1. ترمه می‌گوید

      سلام ،باید region،language ،data and time گوشیتو بذاری روی united states .