«جی2 مینی» ال‌جی پنجم اسفندماه در بارسلون رونمایی خواهد شد

در حالی‌که منتظریم ال‌جی فردا فبلت جی پرو 2 را معرفی کند تیزر جدیدی از این کمپانی کره‌ای تاریخ 24 فوریه یا همان پنجم اسفندماه را برای جی2 مینی اعلام کرده است.

0

فارنت: در حالی‌که منتظریم ال‌جی فردا فبلت جی پرو 2 را معرفی کند تیزر جدیدی از این کمپانی کره‌ای تاریخ 24 فوریه یا همان پنجم اسفندماه را برای جی2 مینی اعلام کرده است.

LG-G2-Mini-Teaser

اولین روز از کنگره جهانی موبایل بارسلون یا همان MWC 2014 قطعاً روز شلوغ و بسیار هیجان‌انگیزی است؛ چرا که در این روز احتمالاً گلکسی اس 5، جانشین اچ‌تی‌سی وان، اکسپریا زد2 و گوشی‌های جدید نوکیا معرفی خواهند شد. حالا ال‌جی هم برای این‌که دست خالی نباشد G2 Mini را به غرفه‌های جذاب این نمایشگاه خواهد آورد.

در حال حاضر هیچ مشخصات یا تصاویر دیگری از جی2 مینی در دست نیست و مشخص نیست که ال‌جی آیا راه سامسونگ و اچ‌تی‌سی را برای عرضه گوشی‌های مینی ضعیف‌تر از پرچم‌داران پیش می‌گیرد و یا مانند سونی و اکسپریا زد1 کامپکت همان قدرت جی2 را در یک گوشی جمع و جور گردآوری کرده است. به هر حال برای مشخص شدن ماجرا باید حدود دو هفته دیگر نیز منتظر بمانیم.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.