مشخصات تبلت‌های جدید سری گلکسی تب ۴ سامسونگ لو رفت!

طبق آخرین اخبار خانواده جدید گلکسی ‌تب ۴ سامسونگ در ابعاد ۷، ۸ و ۱۰.۱ اینچی در راه است. این سری با وجود این‌که نسبت به سری 3 قوی‌تر شده‌اند اما کماکان میانه بازار را هدف قرار خواهند داد.

0

فارنت: طبق آخرین اخبار خانواده جدید گلکسی ‌تب ۴ سامسونگ در ابعاد ۷، ۸ و ۱۰.۱ اینچی در راه است. این سری با وجود این‌که نسبت به سری 3 قوی‌تر شده‌اند اما کماکان میانه بازار را هدف قرار خواهند داد.

Galaxy-Tab-3-Family

 مدل ۷ اینچی این تبلت به پردازنده ۴ هسته‌ای مجهز است در حالی که مدل قبلی این تبلت پردازنده دو‌هسته‌ای داشت، ۸ گیگابایت فضای داخلی نیز برای این تبلت در نظر گرفته شده است، البته با اضافه کردن حافظه میکرو اس‌دی می‌توان میزان حافظه کلی این تبلت را به ۶۴ گیگابایت رساند و این در حالی است که تبلت ۱۰.۱ اینچی گلکسی سامسونگ در حال حاضر ۶۴ گیگابایت حافظه دارد. دوربین، ابعاد و تاحدودی نحوه اتصال به شبکه ‌ تبلت ۷ اینچی‌نسبت به مدل سال گذشته خود تغییر نکرده است، البته باتری بزرگ‌تری در این تبلت استفاده خواهد شد و نرم‌افزارهای نصب شده بر روی تبلت نیز تفاوت‌هایی دارند.

Galaxy-Tab-4-7.0

مدل ۸ اینچی گلکسی تب ۴ نیز از همان صفحه نمایش پارسالی بهره می‌برد ولی پردازنده آن از دو هسته‌ای به چهارهسته‌ای تغییر کرده است، اما ۱۶ گیگابایت حافظه با امکان ارتقا تا ۶۴ گیگابایت برای این تبلت در نظر گرفته شده است. نکته جالب این است که در کمال تعجب دوربین این تبلت از ۵ مگابایت به ۳ مگابایت کاهش یافته است ولی مگاپیکسل دروبین جلو تبلت ثابت مانده است. نحوه اتصال تبلت به شبکه مخابراتی تغییری نکرده است اما باتری به طرز محسوسی بهتر شده است و از 4450 mAh به 6800mAh افزایش داشته است.

Galaxy-Tab-4

این تبلت‌ها احتمالاً در کنگره جهانی موبایل بارسلون اسفندماه به نمایش درخواهند آمد و در سال بعد نیز به بازار برای فروش عرضه خواهند شد. مدل‌های قبلی این تبلت‌ها بر خلاف سری قوی‌تر نوت تبلت‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت محسوب می‌شدند و امسال نیز با وجود سری قدرتمندتر نوت، نوت پرو و تب پرو سری تبلت‌های گلکسی تب 4 با قیمت مناسب‌تری وارد بازار خواهند شد.


پایان مطلب/

Source: SlashGear

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.