گلکسی مگا پلاس سامسونگ با پردازنده چهار هسته‌ای در چین رونمایی شد

گوشی‌های سری گلکسی مگا سامسونگ به علت صفحه‌نمایش بزرگ و قیمت مناسب شدیداً میان کاربران محبوب شد. به همین دلیل سامسونگ تصمیم گرفته تا عضو جدیدی را به خانواده مگا اضافه کند.

0

فارنت: گوشی‌های سری گلکسی مگا سامسونگ به علت صفحه‌نمایش بزرگ و قیمت مناسب شدیداً میان کاربران محبوب شد. به همین دلیل سامسونگ تصمیم گرفته تا عضو جدیدی را به خانواده مگا اضافه کند.

Galaxy-Mega-Plus

Galaxy Mega Plus در واقع نسخه ارتقا یافته گلکسی مگا 5.8 سامسونگ است. این فبلت که در چین معرفی شده است با شماره مدل I9152P شناخته شده و از دو سیم‌کارت با شبکه مخابراتی GSM و +WCDMA پشتیبانی می‌کند. در این نسخه به جای پردازنده 2 هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی از پردازنده چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی نامعلوم (احتمالاً با هسته‌های Cortex-A9) استفاده خواهد شد.

دیگر مشخصات گلکسی مگا پلاس مشابه مگا 5.8 بوده و شاید مگا پلاس هیچ‌گاه از چین خارج نشود. به هر حال Mega Plus دارای صفحه‌نمایش 5.8 اینچی با وضوح qHD یعنی 960 در 540 پیکسل بوده و از 1.5 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، دوربین‌های 8 و 1.9 مگاپیکسلی و باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است و با اندروید 4.2.2 جلی‌بین کار می‌کند. مگا پلاس 8.9 میلی‌متر ضخامت و 183.5 گرم وزن دارد و از رابط کاربری تاچ‌ویز سامسونگ استفاده می‌کند.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.