Galaxy Star Trios ارزان قیمت سه سیم کارته سامسونگ معرفی شد

پس از ال‌جی و معرفی گوشی سه سیم‌کارته اپتیموس L1 II Tri در برزیل حالا نوبت به سامسونگ رسیده تا یک گوشی هوشمند ارزان‌قیمت اندرویدی با پشتیبانی از سه سیم کارت را معرفی کند.

0

فارنت: پس از ال‌جی و معرفی گوشی سه سیم‌کارته اپتیموس L1 II Tri در برزیل حالا نوبت به سامسونگ رسیده تا یک گوشی هوشمند ارزان‌قیمت اندرویدی با پشتیبانی از سه سیم کارت را معرفی کند.

Samsung-Galaxy-Star-Trios

امروز سامسونگ نیز اعلام کرد که رقیبی برای گوشی ارزان قیمت ال‌جی در بازار برزیل حاضر کرده است. این گوشی Galaxy Star Trios نامیده می‌شود و از لحاظ سخت‌افزاری شبیه به اپتیموس L1 II Tri می‌باشد. صفحه نمایش این گوشی ساخت سامسونگ دارای ابعاد ۳.۱ اینچ است و از وضوح تصویر QVGA برخوردار می‌باشد، چیپست کوالکام MSM7225a اسنپ‌دراگون S1 تک‌هسته‌ای با 1GHz سرعت، برای این گوشی در نظر گرفته شده است، جی‌پی‌یو این مدل نیز از نوع Adreno 200 است و Star Trios به ۵۱۲ مگابایت رم مجهز می‌باشد.

دیگر مشخصات بازر Galaxy Star Trios را می‌توان دوربین پشت با ۲ مگاپیکسل و همچنین ۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل ارتقا و استفاده از 3G با پشتیبانی HSPA و همچنین شبکه وای‌فای، جی‌پی‌آراس و باتری 1300 mAh نام برد. نسخه اندروید نصب شده بر روی گوشی نیز ۴.۱ جیلی‌بین می‌باشد.

این گوشی ارزان قیمت سه سیم کارته ساخت سامسونگ در حال حاضر با قیمت ۱۶۵ دلار در برزیل به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود تا شاهد عرضه این گوشی در سایر بازارهای نو ظهور دیگر نیز باشیم.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.