تصاویر رابط کاربری دوربین و صفحه‌قفل پرچم‌دار جدید سونی منتشر شد

می‌دانیم سونی هم برای این‌که از قافله عقب نیفتد قصد دارد جانشین اکسپریا زد1 را در نمایشگاه MWC 2014 بارسلون معرفی کند. حالا تصاویر رابط کاربری دوربین سنسور 20.7 مگاپیکسلی با فیلم‌برداری 4K را آشکار کرده و همچنین تصاویر صفحه‌قفل گوشی نیز منتشر شده است.

0

فارنت: می‌دانیم سونی هم برای این‌که از قافله عقب نیفتد قصد دارد جانشین اکسپریا زد1 را در نمایشگاه MWC 2014 بارسلون معرفی کند. حالا تصاویر رابط کاربری دوربین سنسور 20.7 مگاپیکسلی با فیلم‌برداری 4K را آشکار کرده و همچنین تصاویر صفحه‌قفل گوشی نیز منتشر شده است.

Sirius-Camera-UI-1

جانشین زد1 که با نام رمز سیریوس و شماره مدل D6503 شناخته می‌شود قرار است با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی Triluminos با لبه‌های بسیار باریک عرضه شود و از پردازنده اسنپ‌دراگون 800، سه گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و رابط کاربری جدیدی بهره‌مند باشد؛ اما چیزی که ماجرا را جذاب‌تر می‌کند دوربین قدرتمندتر آن است.

Sirius-Camera-UI-2

با توجه به تصاویر منتشر شده می‌توان انتظار داشت که زد2 از یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی برخوردار است. این دوربین قادر است در وضوح 15.5 مگاپیکسل امکانات و تنظیمات زیادی را در اختیار عکاسان حرفه‌ای بگذارد و علاوه بر آن فیلم‌برداری فول اچ‌دی 1080p را با سرعت 60 فریم بر ثانیه و فیلم‌برداری 4K را نیز با سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام دهد؛ کاری که گلکسی نوت 3 سامسونگ برای اولین بار قادر به انجام آن بود.

Sirius-Lockscreen

همچنین رابط کاربری صفحه‌قفل علاوه بر نمایش والپیپر جدید زد2 سونی دکمه‌ها و امکانات صفحه‌قفل را نشان داده است. با وجود این‌که کاور آهنگ‌ها در اندروید 4.4 به صورت پیش‌فرض تمام صفحه‌نمایش داده می‌شود اما سونی کماکان مانند گذشته یک ویجت کوچک را برای کنترل آهنگ قرار داده است که البته اسکرول‌بار امکان جلو و عقب بردن آهنگ را فراهم می‌کند. همچنین دکمه‌ای برای اجرای سریع دوربین هم اضافه شده است.

یکی از افراد خوش‌شانسی که به نمونه اولیه سیریوس دست پیدا کرده همچنین نوشته است که سونی امکان سوییچ به ART Runtime را در زد2 فراهم نکرده است. شاید دلیل این کار سونی سازگار نبودن برخی اپلیکیشن‌ها با موتور جدید آزمایشی اندروید باشد.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.