نتایج بنچمارک دو نسخه متفاوت از گلکسی اس 5 منتشر شد

مطمئنا به همه سوالات مشتاقان گلکسی اس 5 سامسونگ در نمایشگاه بارسلونا که دوهفته دیگر برگزار خواهد شد پاسخ داده خواهد شد، اما این مسئله هم نتوانسته سدی در برابر شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون این دستگاه هوشمند فوق‌العاده سامسونگ باشد.

0

فارنت:  مطمئنا به همه سوالات مشتاقان گلکسی اس 5 سامسونگ در نمایشگاه بارسلونا که دوهفته دیگر برگزار خواهد شد پاسخ داده خواهد شد، اما این مسئله هم نتوانسته سدی در برابر شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون این دستگاه هوشمند فوق‌العاده سامسونگ باشد. باتوجه به تصاویر جدیدی که از نرم‌افزار بنچمارک AnTuTu بدست آمده، به نظر می‌رسد باید شاهد معرفی دو نسخه متفاوت از گلکسی اس 5 سامسونگ با مشخصات متفاوت باشیم. این دو مدل که SM-G900H و SM-G900R4 نامیده می‌شوند گمانه زنی‌ها را برای احتمال عرضه دو نسخه متفاوت از گوشی جدید سامسونگ، نظیر کاری که اپل در زمان معرفی آیفون جدید انجام داد، افزایش می‌دهند. حتی برخی صحبت‌ها حکایت از عرضه یک نسخه ارزان قیمت در کنار نسخه معمولی از این گوشی دارند.

galaxy-s5-benchmark

با نگاه به نتایج بنچمارک‌ها، مدل SM-G900R4 احتمالا از پردازنده چهارهسته‌ای اسنپ دراگون 800، 3 گیگابایت رم، پردازنده گرافیکی Adreno 330، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی، دوربین جلویی دومگاپیکسلی، صفحه نمایش QHD، و اندروید 4.4.2 بهره خواهد برد. با این مشخصات، این نسخه از اس5 توانسته امتیاز 31483 را برای خود ثبت کند که از امتیاز نوت 3 کمتر است. به نظر می‌رسد علی رغم برخورداری از مشخصات یکسان، اس5 جدید، رزولوشن صفحه نمایش بالاتری نسبت به نوت 3 دارد و همین باعث شده پردازنده گرافیکی آن وظیفه سنگین‌تری را در بنچمارک‌ها به دوش داشته باشد.

samsung-galaxy-s5-benchmark

SM-G900H نیز از پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 522 سامسونگ با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم، پردازنده گرافیکی Mali-T628، 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و صفحه نمایش اچ‌دی بهره می‌برد. دوربین و نسخه اندروید نیز مشابه نسخه ذکر شده در بالاست. این نسخه از گلکسی اس5 نیز توانسته در بنچمارک‌ها امتیاز 35445 را بدست آورد و بالاتر از نوت 3 قرار بگیرد.

Source: Gsmarena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.