بوگاتی ویرون خودرو رسمی جدید پلیس دبی!

بدون شک پلیس دبی بهترین ماشین‌های دنیا را در اختیار دارد، از خودروهایی نظیر لامبورگینی آونتادور گرفته تا آستون مارتین وان ۷۷ و مرسدس بنز G63 AMG تیونیگ شده توسط باربوس، همگی این خودروها در اختیار پلیس دبی قرار دارند.

1

با این حساب آیا پلیس دبی به خودرو دیگری نیاز دارد؟ هنوز جای سریعترین خودرو جهان در میان ماشین‌های پلیس دبی خالی است، درست حدس زده‌اید بوگاتی ویرون! اخیراً این خودرو نیز به جمع خودروهای پلیس دبی ملحق شده است.

بوگاتی ویرون پلیس دبی

بوگاتی ویرون پلیس دبی مانند سایر ماشین‌های آن به صورت سبز و سفید رنگ آمیزی شده است. بوگاتی ویرون پلیس دبی از نوع استاندارد است و دارای موتور ۸ لیتری quad-turbocharged می‌باشد، این خودرو ۱۰۰۱ اسب بخار تولید می‌کند و دور موتور آن معادل ۹۹۲ پوند-فوت می‌باشد، حداکثر سرعت این خودرو ۴۰۷ کیلومتر است.

قیمت بوگاتی ویرون بیشتر از یک میلیون دلار است و می‌توان گفت که تا این لحظه گران‌ترین خودرو پلیس دنیاست. آستون مارتین وان ۷۷ نیز قیمتی بالای یک میلون دلار دارد که این خودرو نیز در خدمت پلیس دبی است. دارندگان خودروهای فراری ۴۵۸ و مک لارن MP4-12C در مقابل بوگاتی ویرون احساس حقارت می‌کنند، البته یقیناً از این خودرو در عملیات عادی پلیسی استفاده نمی‌شود.

بوگاتی ویرون پلیس دبیمقامات رسمی این کشور معتقد هستند تا حضور این خودروها در خیابان باعث می‌شود تا توریست‌ها احساس امنیت بیشتری داشته باشند. اگر پلیس دبی به این روال ادامه دهد، احتمالا در آینده باید شاهد به کارگیری هواپیمای جنگنده و حتی سفینه‌های فضایی پلیس باشیم!


Source: DigitalTrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. daniel می‌گوید

    از اون حرف اخرت خوشم اومد توریست داره از کنار خیابون رد میشه دزد میان خفتش کنه بعد از چند لحضه یه صداهایی میاد ..جت پلیس از بالا شیرجه میزنه یه تناب میندازه دوره دزده بعد هم تو افق محو میشه به همین راحتی:D
    ولی جدا از شوخی اینا واسه پلیسشون انقدر خرج میکنن برای ارتش چی کار میکنن ؟