باستان‌شناسان ردپایی با قدمت 800 هزار سال در ساحل دریایی در انگلیس کشف کردند!

این رد پاها که مربوط به اجداد اولیه انسان‌ می‌باشد در رسوب‌های ساحل دریا در انگلستان توسط گروهی از دانشمندان باستان شناس کشف شده است.

0

فارنت: این رد پاها که مربوط به اجداد اولیه انسان‌ می‌باشد در رسوب‌های ساحل دریا در انگلستان توسط گروهی از دانشمندان باستان شناس کشف شده است. انسانهای اولیه که در شمال اروپا سکونت داشتند از مغز کوچکتری برخوردار بودند و با نام هومو انتسسور و یا انسان‌ پیشگام شناسایی می‌شوند. این رد‌پاها قدیمی ترین ردپایی هستند که خارج از آفریقا کشف شده است، ردپایی مشابه در تانزانیا کشف شده و مربوط به ۳.۷ میلیون سال قبل است.

old-footprint

ردپاها در Haisborough که مکانی در شرق ساحل نورفولک (Norfolk) است کشف شده، جایی که تاکنون آثار باستانی زیادی در آن کشف شده است. پس از یک طوفان ناگهانی سطح ساحل شسته شد و لایه سنگی زیر آن نمایان گردید در نتیجه باستان شناسان موفق به کشف و تصویر برداری از این ردپا‌ها شدند. ویدئو زیر که توسط موزه بریتانیا گرفته شده است اطلاعات بیشتری را مشخص می‌کند.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.