با ثبت تصاویر خود از محیط‌های کم‌نور و ارسال به نوکیا برنده لومیا 1020 شوید!

دارندگان گوشی‌های نوکیا در این ماه و تا نیمه ماه آینده فرصت دارند تا تصاویری را که در شرایط محیطی با نور کم گرفته‌اند را از طریق اینستاگرام برای شرکت در مسابقه منتشر کنند. عکس‌های گرفته شده باید با هشتگ LumiaLowLight# تا قبل از نیمه شب نهم اسفند ماه آپلود شوند.

0

فارنت: گوشی‌های نوکیا از دیرباز به خاطر کیفیت بالای دوربین‌های خود همیشه در کانون توجه قرار داشته‌اند، ثبت تصاویر در محیط‌های کم‌نور یکی از امکانات ویژه دوربین‌های نوکیاست. اکنون این شرکت فنلاندی مسابقه عکاسی را برگزار کرده است. دارندگان گوشی‌های نوکیا در این ماه و تا نیمه ماه آینده فرصت دارند تا تصاویری را که در شرایط محیطی با نور کم گرفته‌اند را از طریق اینستاگرام برای شرکت در مسابقه منتشر کنند. عکس‌های گرفته شده باید با هشتگ LumiaLowLight# تا قبل از نیمه شب نهم اسفند ماه آپلود شوند.

Low-light-photography

عکس‌های گرفته شد توسط سه داور بازبینی شده و پارامتر‌های خلاقیت (استفاده از شرایط نور کم برای تصویر برداری بهتر) و کیفیت عکس‌ها در نظر نهایی داوران موثر خواهد بود. جایزه ویژه جهت برنده این مسابقه گوشی لومیا ۱۰۲۰ به همراه قاب مخصوص برای دوربین و کیف نگه‌داری آن است. برنده این مسابقه از طریق اینستاگرام صبح روز نهم اسفند مشخص خواهد شد و پس از دریافت ایمیل هفت روز فرصت دارد تا به ایمیلی که از طرف نوکیا دریافت کرده است پاسخ دهد. جایزه این برنده خوش‌ سلیقه نیز تا قبل از ۱۲ فروردین برای وی ارسال خواهد شد.

Lumia-1020-Pro-Camera

تمامی افراد بالای ۱۳ سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. تصاویری هم از جانب نوکیا که در شرایط نور کم گرفته شده است به عنوان الگو منتشر شده است.

چرا منتظر هستید، هرچه سریعتر خلاقیت خود را به کار گرفته و تصاویر گرفته شده را برای نوکیا ارسال کنید!


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.