اپینیک Apinik: اندروید مارکت جدید ایرانی جایگزین گوگل پلی!

اگر از کاربران اندروید باشید حتماً با چند نمونه از مارکت‌های جایگزین ایرانی گوگل پلی آشنا هستید. در این مطلب می‌خواهیم فروشگاه اپینیک را معرفی کنیم که نسبت به دیگر سرویس‌های مشابه چند امکان جدید و اختصاصی دارد.

37

توجه!

این مطلب به معرفی فروشگاه اندرویدی اپینیک اختصاص دارد و فارنت هیچگونه ارتباطی با این شرکت و هیچگونه مسئولیتی در قبال این برنامه ندارد. در صورتی که هر گونه مشکلی با این برنامه دارید حتما با بخش پشتیبانی آن تماس بگیرید! ضمنا برای لغو اشتراک کافیست، مشترکین همراه اول کلیدواژه off را به شماره ۳۰۷۵۵۴ ارسال نمایند و مشترکین ایرانسل نیز می توانند با ارسال کلید واژه L به شماره ۶۳۷۱۱۴ اشتراک اپینیک‌پرمیوم را لغو نمایند.

مانند دیگر اپلیکیشن‌های فروشگاه ایرانی برای استفاده کامل از امکانات اپینیک باید در این سرویس ثبت نام کنید. ثبت نام ساده است و با تأیید ایمیل شما، حساب کاربری برایتان فعال می‌شود. هرچند که در ابتدا هیچ ایمیل فعال‌سازی برای ما ارسال نشد و امیدواریم تیم اپینیک گزینه‌ای برای ارسال مجدد ایمیل فعال‌سازی برای این اپلیکیشن در نظر بگیرد.

Apinik-1

اگر با دیگر مارکت‌های فارسی کار کرده باشید متوجه می‌شوید اپینیک رابط کاربری بسیار آشنا و البته کاربردی دارد. خوشبختانه اپینیک برای گوشی و تبلت رابط کاربری جداگانه دارد که کار بر روی هر دو را آسان و لذت‌بخش کرده است.

Apinik-6

در اپینیک نیز مانند هر مارکت دیگری اپلیکیشن‌های رایگان و پولی وجود دارد؛ البته متأسفانه به علت محدودیت‌ها و تحریم‌ها اپلیکیشن‌های پولی غیرایرانی در اپینیک وجود ندارد. این اپلیکیشن‌ها که در دسته‌های فارسی و غیرفارسی و دسته‌بندی موضوعی قرار گرفته‌اند همچنین توسط تیم اپینیک گلچین شده‌اند تا بتوانید به راحتی به بهترین‌ها دسترسی داشته باشید.

Apinik-4

با لمس هر اپلیکیشن تصاویر آن به همراه توضیحات فارسی، آخرین تغییرات به زبان انگلیسی، امتیاز، نظرات، حجم و نسخه اندروید را مشاهده خواهید کرد و با فشار دادن دکمه «دریافت برنامه» دسترسی‌های مورد نیاز آن به زبان فارسی نمایش داده می‌شود.

Apinik-3

دو نقطه ضعف اپینیک در اینجا سرعت نسبتاً پایین‌تر دانلود برنامه‌ها نسبت به مارکت‌های مشابه و همچنین عدم امکان نصب خودکار بدون نیاز به دخالت کاربر است؛ البته این امکان در مارکت‌های دیگر با استفاده از قابلیت روت امکان‌پذیر خواهد بود.

Apinik-5

عملیات اضافه کردن اعتبار به کیف پول حساب کاربری هم به سادگی و با استفاده از درگاه‌های معتبر بانکی صورت می‌گیرد و می‌توانید اپلیکیشن‌های خریداری شده خود را بر روی دستگاه‌هایی که با همان حساب کاربری ثبت شده‌اند نصب کنید. اپینیک به لطف روبونیک بروزرسان قادر است اپلیکیشن‌های رایگان گوشی یا تبلت شما را اسکن کرده و در صورت وجود نسخه جدید شما را آگاه کند. در این زمینه هم می‌توان گفت که انتظار داریم اپینیک کمی در عرضه نسخه جدیدتر اپلیکیشن‌ها سریع‌تر عمل کند.

Apinik-2

اما به سراغ امکان جدید و منحصر به فرد اپینیک بروید. اگر به گوگل پلی دسترسی داشته‌اید و تاکنون از آن دانلود کرده باشید می‌دانید که نیاز نیست حتماً برای مرور و نصب اپلیکیشن‌ها از خود دستگاه اندرویدی استفاده کنید و می‌توانید به صورت ابری یا اصطلاحاً Over the Air بر روی مرورگر دسکتاپ آن‌ها را مشاهده کرده و فرمان نصب را از راه دور صادر کنید.

اپینیک نیز برای اولین بار در مارکت‌های ایرانی این قابلیت را تحت عنوان روبونیک ابری فراهم کرده است و کافیست بر روی دکمه نصب ابری در مرورگر کلیک کنید و دستگاه مورد نظر را انتخاب کنید؛ سپس فرمان نصب از راه دور برای اندروید ارسال می‌شود. حتی اگر دستگاه شما در همان لحظه به اینترنت متصل نباشد اپینیک اپلیکیشن مورد نظرتان را در صف قرار می‌دهد و به محض اتصال عملیات دانلود آغاز خواهد شد.

با این قابلیت منحصر به فرد جای خالی امکان نصب بدون دخالت کاربر بیشتر احساس می‌شود. همچنین می‌توانید با اسکن بارکد با دوربین گوشی اقدام به نصب کنید و یا اپلیکیشن را برای نصب در زمانی مناسب‌تر به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه کنید.

در کل می‌توان اپینیک را یک مارکت جدید مستعد نامید که اگر تیم توسعه‌دهنده آن به اضافه کردن اپلیکیشن‌های بیشتر و به‌روزرسانی آن‌ها ادامه داده و مشکلات کوچک آن را برطرف کند مکان خوبی برای کاربران به منظور دانلود اپلیکیشن‌ها و همچنین یک فروشگاه خوب برای قرار دادن اپلیکیشن‌های خودتان و فروش آن‌ها خواهد بود.


 نکات مثبت:

+ امکان منحصر به فرد نصب ابری

+ رابط کاربری سریع و مناسب برای گوشی و تبلت

+ به‌روز‌رسانی اپلیکیشن‌های موجود

+ قابلیت پاکسازی دیتای اپینیک برای حذف فایل خام بدون استفاده اپلیکیشن‌ها


نکات منفی:

– سرعت دانلود پایین‌تر نسبت به رقبا

– تعداد اپلیکیشن‌های کم‌تر نسبت به رقبا

– نبود گزینه ارسال مجدد ایمیل فعال‌سازی

– نبود قابلیت نصب بدون نیاز به دخالت کاربر

 


برای دانلود اپینیک می‌توانید به وب‌سایت این سرویس به نشانی apinik.com مراجعه کنید؛ اپینیک رایگان است و در حال حاضر کمتر از 2 مگابایت حجم دارد.

توجه!

این مطلب به معرفی فروشگاه اندرویدی اپینیک اختصاص دارد و فارنت هیچگونه ارتباطی با این شرکت و هیچگونه مسئولیتی در قبال این برنامه ندارد. در صورتی که هر گونه مشکلی با این برنامه دارید حتما با بخش پشتیبانی آن تماس بگیرید! ضمنا برای لغو اشتراک کافیست، مشترکین همراه اول کلیدواژه off را به شماره ۳۰۷۵۵۴ ارسال نمایند و مشترکین ایرانسل نیز می توانند با ارسال کلید واژه L به شماره ۶۳۷۱۱۴ اشتراک اپینیک‌پرمیوم را لغو نمایند.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

37 نظر برای این مطلب
  1. s می‌گوید

    شما ب چ حقی ملت رو بدون اجازه عضو این اپ میکنین
    ۵۰۰تومن الکی همش از شارژم کم میشد
    خدا خونه تونو‌خراب کنه ان شالله بیمار بشید پول مردمو ندزدید بی شرفا

  2. مجید می‌گوید

    برای لغو کلمه OFF باید به صورت حروف بزرگ تایپ بشه به همین راحتی غیرفعال میشه

  3. محمد می‌گوید

    به نظر من اپینیک داره خوب عمل میکنه ودمن حقیقتا راضی ام، خصوصاً فضای ابری.
    دوستان روش لغو هم برای این اپ مشخصه….

  4. SajadRD می‌گوید

    دوستان برای لغو off یا off1 به ۳۰۷۵۵۴ بفرستید، ایرانسل هم L به 637114 راحت لغو می شه؛ اگه بازم ازتون داره پول کسر می شه احتمالا سرویس فعال دیگه ای دارید که می تونید با *800# و گزینه مشاهده سرویس های فعال چکش کنید.
    من به پشتیبانی خود اپینیک ایمیل دادم خیلی کامل کمکم کردن، ایمیلشون اینه:
    support@apinik.com

  5. علی می‌گوید

    سلام.خدا لعنت کنه شما و خانوادتو” اخه دزدی به همین راحتی انجام میدید و هیچ کسی پاسخگو نیست،من یه بازنشسته ام ایشاله این پول خرج دوا درمون خودتو بچه هات بشه، چندین ماهه دارین از من دزدی میکنید .حالا من بعد از چندین ماه متوجه این برنامه حیله گری و شیادی شما شدم اون بدبختا که نمیدونن چی !!!!! جم کن کاسه کوزتو دزد

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اینجا اپینیک نیست که دارید انتقاد می کنید. بخش قرمز متن رو بخونید

  6. محمود می‌گوید

    آقا من نه نصب کردم نه میدونم چی هست حالا پیام داده شما یک ماه نصب بودی اگر نمیخوای اف بفرست واقعا که کلاهبرداری نهادینه شده حالا بگین من چه گلی به سرم بگیرم

  7. میلاد می‌گوید

    اقایون کلاه بردار من چند روزه دارم offرو میفرستم ولی با توجه به اینکه میاد سرویس شما لغو شد ولی روزی ۴۰۰تومن شما دزدها دارید کم میکنید از راه قضایی پیگیر میشم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      لازم نیست اینجا اعلام کنید برید پیگیری کنید! این مسائل ارتباطی به فارنت نداره ما در اینجا فقط معرفی کردیم.

      قبل از نظر دادن مطلب رو بخونید:
      این مطلب به معرفی فروشگاه اندرویدی اپینیک اختصاص دارد و فارنت هیچگونه ارتباطی با این شرکت و هیچگونه مسئولیتی در قبال این برنامه ندارد. در صورتی که هر گونه مشکلی با این برنامه دارید حتما با بخش پشتیبانی آن تماس بگیرید! ضمنا برای لغو اشتراک کافیست، مشترکین همراه اول کلیدواژه off را به شماره ۳۰۷۵۵۴ ارسال نمایند و مشترکین ایرانسل نیز می توانند با ارسال کلید واژه L به شماره ۶۳۷۱۱۴ اشتراک اپینیک‌پرمیوم را لغو نمایند.

      1. s می‌گوید

        در وهله اول خود ما باید خبر داشته باشیم عضو این اپ کذایی کردن مارو،، (بماند ک در همه جای دنیا حق انتخاب با خودته و خودت کسی هسی ک‌میتونی عضو ی سایت بشی یا نشی) من ب اون اقای بازنشسته حق میدم
        پولو ک ب زحمت با اون همه دردسربدست میاره این شیادا ازمون بدزدن
        ب چ‌حقی ندونسته مشترک میگیرن برا خودشون
        تازه راهکارتون منو کشته
        انقدر از اپلیکشنای داخلی دزد با اون متنتون دفاع نکیند

    2. s می‌گوید

      خدا خیرت بده پیگیر شو

  8. علی می‌گوید

    بدون اجازه من نصب میشه و همین امروز نزدیک به ۱۵۰ مگابایت نت من رو برد روزه ۱۰۰ مگابایت نت الکی کم میشه من دغو میکنم ولی بازم خودش نصب میشه یا این وضع رو درس میکنید یا شکایت میکنم و تا جایی که بتونم پیش میرم شورشو در اوردید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اینجا ما فقط اپینیک رو معرفی کردیم با پشتیبانیش تماس بگیرید!
      قوانین و شرایط استفاده از اپینیک رو هم پیشنهاد می کنم قبل از اقدام به شکایت احتمالی بخونید

  9. راهبرد می‌گوید

    اصلا شما بی خودکردی بدون تایید من نصب و فعال کردی. بعد پیام میدهی که روزی ۴۰۰ هزینه اش است. چطوری میشه غیرفعالش کرد. کلاهبرداری به تمام معناست.

  10. رضا می‌گوید

    من می خوام هرچه سریع تر این اپ راغیرفعال کنم. خودش برید ودوخت.بدون اجازه ازصاحب تلفن.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      وب‌سایت فارنت هیچ ارتباطی به این اپلیکیشن نداره اما بر اساس چیزی که خودشون در وب‌سایتشون اعلام کرده‌اند برای لغو اشترک کافیست، مشترکین همراه اول کلیدواژه off را به شماره ۳۰۷۵۵۴ ارسال نمایند و مشترکین ایرانسل نیز می توانند با ارسال کلید واژه L به شماره ۶۳۷۱۱۴ اشتراک اپینیک‌پرمیوم را لغو نمایند.
      http://apinik.com/contents/terms/?lang=fa

  11. علی محمد بیات می‌گوید

    این هم یک کلاهبرداری آشکار .من این سرویس را نمیخواستم فعال کنم .عدد 9 را جهت فعالسازز من ارسال نکردم
    در نهایت کلمه off را ارسال کردم .ولی تا بحال جوابی دریافت نکرده ام

    1. علی ارغوان می‌گوید

      با پشتیبانی اپینیک تماس بگیرید

  12. محمد رضا مهرنيا می‌گوید

    با عرض سلام و ادب …
    آقا این چه حرکتی هست فکر نکنم گوگل چنین عملی انجام داده باشه و در آینده هم انجام نخواهد داد شما با چه اجازه چنین حرکتی انجام می‌دهید من شما رو اصلا تأیید نکردم شما خودت خودتو تأیید می‌کنی خودتم نصب میکنی خودت هم پس فردا مبلغ هنگفتی رو قبض ما درست میکنی . من آدمی هستم که خیلی خیلی خیلی کم ناراحت میشم ولی متاسفانه از این عمل زشت شما بسیار ناراحت شما من داشتم دنبال اپی می‌گشتم برای اینکه سرعت نت رو مشاهده کنم و هیچ قصدی برای خرید اپ پولی نداشتم لینکی یافتی مبنی بر اینکه نشون دادن سرعت نت در استاتوس بار به محضی روش کلیک کردم خودتون بریدید و دوختید من کجا درخواست فعال سازی اپی نیک رو دادم که قرار روزانه 400 روی قبض من اضافه بشه نکنه عزیز من این حرکت شما خیلی زشت بود . دوست دارم هرچه سریع تر روش لغو این ماجرا رو برای من توضیح دهید یا برایم میل کنید مطمئنی باش دنبالشو میگیرم این کامنت منم بزار اینجا او بشه تا اونایی که روی این لینک کلیک میکنن بدونن قرار چی بشه …

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      دوست عزیز فارنت یک وبسایت خبری هست و هیچ ارتباطی با برنامه اپینیک نداره. اگر به تاریخ مطلب نگاه کنید مربوط به 4 سال پیش هست. روش لغو رو هم بهتره به وبسایت برنامه مراجعه و از خود اونها پیگیر بشید
      موفق باشی!

    2. محسن می‌گوید

      به پلیس فتا گزارش بدید. من گزارش دادم ولی یه دست صدا نداره

  13. Amin می‌گوید

    سلام،اپنیک رو نصب کردم میگه روزی ۴۰۰تومان هزینه داری خودش هم تأیید نصب داد چجوری غیرفعالش کنم

    1. محمد رضا مهرنيا می‌گوید

      امین جان سلام شما موفق شدی این داستان و لغو کنی …
      داداش اگر موفق شدی یا راهشو متوجه شدی منم در جریان بزارید سپاس
      موفق پاینده باشی ….

      1. s می‌گوید

        *800# رو بزن
        اگ‌نشد زنگ بزن۹۹۹۰
        منشی تلفنی میگ ۱ رو بزن
        بعد ۰ رو بزن وصل میشی ب اپراتور همراه اول
        اونجا بهشون بگو برات هرچی پیامک هزینه داره لغو کنه

  14. سید محمد علی می‌گوید

    چرا بالا نمیاد سایتش؟

  15. فرزاد می‌گوید

    من همه مارکتارو روی گوشیم نصب دارم، البته این نصب ابری که توضیح داده بود رو من قبلا توی مارکت پارس هاب دیده بودم و ازش استفاده میکردم، خوبی دیگه ایم که پارس هاب داره نصب بازی های دیتا دار به صورت اتوماتیکه و من هرچی خواستم ازش دانلود کردم.
    پینهاد میکنم این بازی رو بکنبد که بهترین جایگزین برای کلشه:
    http://parshub.com/main/content.jsf?uuid=930435902

    1. s می‌گوید

      تو خیلی پولداری که حاضری روزانه ۴۰۰تومن ازت بخاطر ی اپلیکشن مسخره کم بشه
      شارژ مفت گیرت میاد

  16. msuod می‌گوید

    عالی

  17. مهرناز می‌گوید

    این مارکت نسبت به رقبا بسیار فوق العاده داره پیش میره..
    نقاط ضعفی که بیان کردین در مقابل نقاط قوتی که داره خیلی کم به چشم میان..سرعت خوبی هم داره.

  18. جواد می‌گوید

    سلام فارنت
    این مارکت همون مارکت mobogenie که اومدن روش فارسی نصب کردن دوستان می تونن به سایت:www.mobogenie.com برن و دنلود کنن هم برای کامپیوتر و هم برای گوشی دانلود کنن

    1. علی می‌گوید

      نه دوست من این دو تا خیلی با هم تفاوت دارند.

  19. Big boy می‌گوید

    ممنون.نصب ابری خوبه اما اونقدر کاربردی نیست. به نظرم باید با همکاری دولوپرهای اندرویدی اپ های خارجی پولی هم توی اپینیک عرضه بشه. به نظر من از اپهای فارسی پولی فقط یکی دو درصد ارزش هزینه کردن دارن و بقیه کپی از اپهای رایگان خارجی هستن یا برنامه نویس راجع به یه مطلب مثل بهداشت پوست گوگل کرده و نتایج رو در قالب اپلیکیشن می فروشه!

  20. سعید می‌گوید

    منم مدتی میشه که ازش استفاده می کنم . با توجه به اینکه تازه وارد عرصه ی رقابت شده ، اما خوب داره پیش میره. نصب ابریش رو تست کردم ، باحاله !

  21. علی می‌گوید

    اپینیک مارکت بسیار خوب و آینده داری هستش و سبکی و راحتی استفاده ازش، اونرو قابل رقابت با سایر مارکت های مشابه می کنه.

  22. فرهاد می‌گوید

    مرسی از فارنت، تو به روز رسانی های اپستور ها من ایران اپس رو قوی تر از همه دیدم و تعداد برنامه هاش خیلی خیلی زیاد بود. طراحی رابط کاربری خیلی خوبی هم داشت و کلا همه چیز روان اجرا میشد، ایران اپس رو هم پیشنهاد میدم iranapps.ir

  23. منصور می‌گوید

    سلام
    به پیشنهاد فارنت نصب و آزمایش شد
    رابط کاربری روی تبلت عالیه
    سرعت هم برای من که از اینترنت مخابرات تهران استفاده می‌کنم عالی بود.

  24. مهرداد می‌گوید

    فارنت جان ممنون
    من چند هفته ای هست که با این مارکت آشنا شدم اما نسخه جدید رو نصب نکرده بودم. در مور سرعت هم به نظر من سرعتش بد نیست درسته ایده آل نیست ولی بد هم نیست. من به طور همزمان از مارکت های دیگه هم استفاده می‌کنم. مثلا بازار تو ساعات های اوج ترافیک سرعتش خیلی پائین میاد تا جایی که من مجبور میشم بیام سراغ اپینیک