مایکروسافت گلکسی اس 2، آیفون 4 یا 4S شما را با لومیا 1020 یا 1520 به رایگان تعویض می‌کند!

دقیقا دو روز پیش، مایکروسافت شرایط ویژه‌ای را برای خریداران گجت‌های الکترونیکی وضع کرده بود که در آن با کنارگذاشتن گوشی هوشمند و یا تبلت قدیمی، کاربران می‌توانستند تا 250 دلار اعتبار فروشگاه این شرکت را دریافت کنند اما امروز مایکروسافت با وضع شرایط جدیدی این پیشنهاد خوب را به پیشنهادی ایده‌آل مبدل کرد.

1

فارنت: دقیقا دو روز پیش، مایکروسافت شرایط ویژه‌ای را برای خریداران گجت‌های الکترونیکی وضع کرده بود که در آن با کنارگذاشتن گوشی هوشمند و یا تبلت قدیمی، کاربران می‌توانستند تا 250 دلار اعتبار فروشگاه این شرکت را دریافت کنند اما امروز مایکروسافت با وضع شرایط جدیدی این پیشنهاد خوب را به پیشنهادی ایده‌آل مبدل کرد.

Lumia-1020

کاربرانی که گوشی آیفون 4،4S و یا سامسونگ گلکسی اس 2 خود را تحویل دهند می‌توانند یک دستگاه لومیا 1020 یا لومیا 1520 را به طور رایگان دریافت کنند. تنها شرایط استفاده از این پیشنهاد هم آن است که گوشی شما کار کند و هیچ قطعه و یا قسمت معیوبی در آن وجود نداشته باشد.

این پیشنهاد تا روز دوم ماه مارس و یا تا تعویض آخرین دستگاه موجود در این طرح برقرار است. اما نکته اینجاست که شما باید یک قرارداد دوساله را با اپراتور مخابراتی AT&T  امضا کنید تا بتوانید لومیای رایگان خود را دریافت کنید. لومیا 1520 به صورت قراردادی، 200 دلار ارزش دارد و لومیا 1020 در حال حاضر به صورت قراردادی 100 دلار ارزش دارد.

Source: Gsmarena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سجاد قاسمی می‌گوید

    سلام.خیلی خبر خوبی بود.الان من که گلکسی اس تو دارم،چجوری میتونم از ایران(مشهد)این کار را انجام بدم؟لطفا کمکم کنید
    بازم بابت خبر خوشحال کنندتون ممنونم.