توافق بزرگ نوکیا و اچ تی سی برای استفاده از حق اختراعات یکدیگر!

آن‌طور که از شواهد و قرائن پیداست، نوکیا و اچ‌تی‌سی به اختلافات طولانی مدت خود پایان داده و با امضای یک توافق‌نامه همکاری، به همه دعوی قضایی خود بر سر حق ثبت اختراع پایان داده‌اند.

0

فارنت:  آن‌طور که از شواهد و قرائن پیداست، نوکیا و اچ‌تی‌سی به اختلافات طولانی مدت خود پایان داده و با امضای یک توافق‌نامه همکاری، به همه دعوی قضایی خود بر سر حق ثبت اختراع پایان داده‌اند.

بنابر گزارشات از کنفرانس خبری برگزارشده، اچ‌تی‌سی مبلغی را به نوکیا پرداخت خواهد کرد اما میزان دقیق این پرداخت مشخص نشده است. از سوی دیگر، شرکت فنلاندی نوکیا نیز دسترسی بیشتری به مجموعه حق ثبت اختراع‌های اچ‌تی‌سی خواهد داشت و فراتر از این، دو شرکت به دنبال راه‌هایی برای تعمیق این همکاری‌ها خواهند بود.

nokia-and-htc

نمایندگان اچ‌تی‌سی و نوکیا از این قرارداد همکاری اظهار رضایت کرده‌اند. با خروج از دادگاه و به اشتراک گذاری حق ثبت اختراع بین دو شرکت، هر دو تولید کننده قادر به ساخت محصولاتی با توانایی رقابت بیشتر در بازار خواهند بود.

Source: Gsmarena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.