بازی 2014 FIFA World Cup Brazil برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه نمی‌شود!

کمپانی بازی سازی معروف EA اعلام کرده است که ساخت بازی فوتبالی را برای علاقه‌مندانی که دوست دارند جام‌جهانی را به صورت مجازی تجربه و بازی کنند، در دست دارد. اما متاسفانه این شرکت برنامه‌ای برای ساخت این بازی جهت کنسول‌های نسل جدید نظیر ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن ۴ ندارد.

0

فارنت: هر چهار سال یک‌بار بزرگترین رقابت فوتبال دنیا در قالب جام‌جهانی توسط فیفا برگذار می‌شود. کمپانی بازی سازی معروف EA اعلام کرده است که ساخت بازی فوتبالی را برای علاقه‌مندانی که دوست دارند جام‌جهانی را به صورت مجازی تجربه و بازی کنند، در دست دارد. اما متاسفانه این شرکت برنامه‌ای برای ساخت این بازی جهت کنسول‌های نسل جدید نظیر ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن ۴ ندارد.

FIFA-2014-world-cup

مت پرایور (Mat Prior) سرپرست تولید‌کنندگان شرکت EA در این زمینه گفته است:

هدف ما ساخت بازی با کیفیت است که افراد مختلف در سرتاسر دنیا بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. دستورات اکیدی به تیم سازنده صادر شده است تا این بازی را با بهترین کیفیت ممکن برای ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ بسازند.

FIFA2014-brazil

این خبر ممکن است باز‌ی‌کنان حرفه‌ای را که انتظار داشتند عنوان فوتبال جام‌جهانی را با کنسول‌های جدید ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن ۴ خود بازی کنند، ناامید کننده باشد.  در همین راستا سخنگو شرکت EA گفته است که آنها محتویات جدیدی را برای بازی FIFA 14 اضافه خواهند کرد تا دارندگان کنسول‌های جدید نیز بتوانند با استفاده از این محتویات، بازی جام‌جهانی را تجربه کنند. بازی FIFA World cup Brazil 2014 برای کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ به صورت مستقل و با قیمت ۶۰ دلار عرضه خواهد شد، در گذشته شرکت EA بازی UEFA Euro 2012 را به صورت یک پک الحاقی (DLC)  با قیمت ۲۰ دلار عرضه کرده بود.


پایان مطلب/

Source: Engadget‌

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.