برگزاری دور پایانی مسابقه “کی بهتر می‌خونه؟” کارائوکه ال‌جی در تهران

مرحله نهایی مسابقات کارائوکه ال‌جی تحت عنوان مسابقه “کی بهتر میخونه؟” برگزار شد و برنده اصلی با حمایت ال‌جی و گلدیران اولین آلبوم خود را به جامعه هنری ایران عرضه خواهد کرد.

44

فارنت: شرکت ال‌جی با همراهی شرکت گلدیران، شب چهارشنبه گذشته، شانزدهم بهمن ماه 1392، مرحله فینال مسابقات “کی بهتر میخونه؟” از سری مسابقات کارائوکه ال‌جی را در تالار وحدت، برگزار نمود. در مرحله فینال این مسابقه که با حضور 19 فینالیست‌ مرحله مقدماتی برگزار شد، مدیران شرکت ال‌جی و گلدیران، جمعی از اصحاب رسانه، هیئت داوران و خانواده فینالیست‌ها حاضر بودند و شرکت‌کنندگان به بازخوانی ترانه متنخب خود پرداختند.

LgReetm-1392-05

شرکت ال‌جی و گلدیران از سال گذشته، مسابقه‌ای را با عنوان “کی بهتر می‌خونه؟” با محوریت بازخوانی ترانه‌های منتخب و با استفاده از قابلیت کارائوکه در محصولات ال‌جی، برگزار می‌نماید. سال گذشته این مسابقه محدودتر و تنها در استان تهران برگزار شده بود اما امسال پای این مسابقه به تمام کشور باز شد و 19 فینالیست از سراسر کشور به مرحله فینال راه پیدا کردند.

LgReetm-1392-01

دور اول این مسابقه با آپلود بازخوانی ترانه‌های منتخب در وب‌سایت www.lgreetm.ir انجام شد و بنابر اعلام شرکت گلدیران، بیش از 13 هزار نفر برای شرکت در این مسابقه ثبت‌نام کردند و از میان 30 ترانه ارائه‌شده در این سایت به بازخوانی‌های مورد علاقه خود پرداختند و در سایت آپلود کردند تا مورد رأی‌گیری قرار گیرند. پس از اتمام مهلت ثبت نام و جمع‌آوری آثار، رأی‌گیری در همین سایت شروع شد. 37 هزار رأی ثبت شد و نفرات برگزیده در هر منطقه جهت حضور در مرحله منطقه‌ای مشخص شدند.

LgReetm-1392-02

در دور دوم مسابقات، که در 6 منطقه تهران، غرب، شرق، شمال، جنوب و مرکز برگزار شد، 20 نفر برتر، که حائز بیشترین آرا در سایت مسابقه شده بودند، در تاریخ‌های از پیش‌ تعیین‌شده در مسابقات منطقه‌ای و به صورت زنده در برابر حضار و هیئت داوران به هنرنمایی و  رقابت پرداختند تا نهایتا هیئت داوران 3 نفر برتر را انتخاب و ضمن اهدای جوایز از سه نفر اول برای شرکت در مسابقه نهایی دعوت به عمل در تالار وحدت تهران دعوت بعمل بیاورند!

در مرحله فینال رقابت جذابی بین شرکت‌کنندگان وجود داشت تا جایی که هیات داوران از سختی کار خود برای انتخاب برنده نهایی خبر دادند اما در نهایت، هیئت داوران نفرات اول تا سوم این مسابقات را اعلام کردند و مسابقات را به پایان رساندند. جوایز برندگان مسابقات برای نفر سوم (مهرداد معزی) مبلغ 30 میلیون ریال، نفر دوم (مهرداد علیزاده) 50 میلیون ریال و نفر اول که شهاب جلالی‌نیا بود برای نخستین بار همکاری و حمایت مالی و معنوی شرکت گلدیران و ال‌جی در تهیه و پخش آلبوم موسیقی بود.

LgReetm-1392-04

کارائوکه یکی از قابلیت‌های سرگرم‌کننده سینماهای خانگی ال‌جی است که کمک می‌کند تمامی افراد، حتی افرادی که تجربه و دانش زیادی در امر موسیقی ندارند ولی به خوانندگی علاقه مند هستند، نیز بتوانند توانایی‌های خود را در این زمینه آزمایش کنند. امروزه، کارائوکه به یکی از تفریحات سرگرم‌کننده در جوامع پیشرفته تبدیل شده است. در بعضی از کشورها، حتی مکان‌های ویژه‌ای برای افراد علاقه‌مند به این سرگرمی وجود دارد. این قابلیت می‌تواند در منزل و در جمع خانوادگی نیز یکی از سرگرمی‌های مناسب اعضای خانواده باشد و لحظات خوبی را برای تمامی اعضای خانواده ایجاد کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

44 نظر برای این مطلب
  1. داوود داوری می‌گوید

    سلام آقای معزی موفقیت شما را در این مسابقه تبریک میگم من یکی از طرفدارات هستم عاشق صداتم وبرات آرزوی سلامت وموفقیت دارم .

  2. مهدی یاوری می‌گوید

    سلام. به نظر من هرسه نفر بالا آمده لیا قت ستاره شدن را دارند به هر سه تاشون تبریک میگم امید وارم که به زودی شاهد یک آهنگ با صدای این سه ستاره برتر باشیم.

  3. ناهید می‌گوید

    آقای اچ یا همون ح-ظ از شمال خواهش میکنم با آوردن اسم شرکت کنندگان خوب مسابقه اونا را خراب نکن که گفتی دوستاشون هستی در ضمن شما آلزایمر پیشرفته دارید چون کامنت قبلیتون در تاریخ 30/11 خودتون را یادتون رفته گفتید که از فینالیستها بودید حالا میگید که از دوستان فینالیستها بودید واقعا خوشحالم خیلی خوشحالم که شما نیامدید بالا البته اگه از فینالیستها بوده باشید به هر حال مواظب حرف زدنت باش از دوستاتم که اسمشونا آوردی و داری براشون حاشیه درست میکنی معذرت خواهی کن لازم که به رسم ادب از بقیه کسانی که بهشون توهین کردی معذرت خواهی کنی

  4. میلاد نجفیان می‌گوید

    آقای اچ شماکه سطح کاری خودتون را بالا میبینید چرا تو این مسابقه شرکت کردید استاد گرامیتون نگفتند که در سطح شما نیست پس خنده دار همین حرکت ناشیانه خودتونه که شرکت کردی تازه یادت افتاده که رقابت کردن با شرکت کنندها برات افت داره وزشته اگه از اول این فکر را می کردی حالا این جوری ظایع نی شدی که یخوای از زور ناراحتی دست و پا بزنی به همه توهین کنی ویا تهمت بزنی من مطمعنم سری بعد این مسابقه شما اولین نفری هستی که در این مسابقه شرکت می کنی (البته اگه فراموش نکنی که گفتی رقابت کردن با شرکت کنندها برات زشته و باید به استادت جواب پس بدی ( راستی چرا از اول این کار رو نکردی خیلی دوست دارم بدونم وقتی تو این مسابقه که رقابتش با دیگران برای شما زشت بود مقام نیاوردی جواب اساتید محترم را چی دادی )

    1. H می‌گوید

      عزیز دل.من از شرکت کنندگان نبود.اسم من هم حسام امیری هست.دوستانم شرکت کرده بودند.مهرداد علیزاده و میثم رحیم پور.اگه تو مراسم بودی به حرفم میرسیدی.صداهای شاخص زیادی بود که انتخاب نشدن.دلیلشم قبلا توضیح دادم.دیگه حرفی ندارم.موفق باشین

      1. ناهید می‌گوید

        از اولش درد دلتا می گفتی می گفتی ناراحتی که بچه های تهرانی موفق تر از شما بودن اینهمه هم حاشیه برا خودت درست نمی کردی جناب اچ عزیز آسمون ریسمونم نمی بافتی

  5. شبنم می‌گوید

    ضمن تشکر وسلام به برگزار کنندگان مسابقه . خواستم از شما خواهش کنم شما که این همه هزینه کردید بیاید یه آهنگ با صدای سه ستاره برتر این مسابقه تهیه کنید تا همه صداشون را بشنوند. مگه بچه های ما چیشون کمتر از مسابقات خارج از کشوره شما هم ثابت کنید که برای نفرات برترتون ارزش قائلید.با سپاس موفق باشید.

  6. میلاد نجفیان می‌گوید

    سلام.آقای اچ آخه چرا خودتو این جوری معرفی کردی؟یه خورده شهامت به خرج میدادی وخودت رو درست معرفی می کردی.میخوام بدونم اگه جای نفر ات اول وسوم که خیلی هم شاکی هستی بودی بازم میگفتی داوری ضعیف بود شما دارید از شخصی مثل استاد صفاریان صحبت میکنیدکه سواد موسیقیش به اندازه سن شماست با توجه به اینکه خود استاد سن بالایی ندارد.یه چیز دیگه خیلی دوست داشتی خودت ودوتا همشهریایی که نام بردی نفرات اول تا سوم میشدیدا اون موقع همه چیز بی عیب و نقص بود( نه) داوری اوکی بود دلتم برا ال جی نمیسوخت تا یادم نرفته اینم بگم که گوش موسیقیت ضعیفه وگرنه متوجه میشدی که نفرات اول وسوم چه جوری با حنجرشون بازی میکردن از نظر من که شایستگی مقام آوردن را داشتند. هر کسی نمی تونه این شایستگی را داشته باشه.

    1. H می‌گوید

      عزیز دل من یه دوره کارگاه های آموزشی استاد شجریان پذیرفته شدم و تحت آموزش ایشون بودم تا اینکه رفتن و الان شاگرد سالار عقیلیم و دارم ردیف های موسیقی ایرانی رو کامل میکنم و سر و کله زدن با امثال تو برام خنده داره.خون خودتو کثیف نکن.اصلا هرچی تو بگی.تو خوبی و دوستات.اصلا همه خوبن.من جایی که باید،خودمو ثابت کردم دیگه رقابت با امثال دوستانت برام زشته.بعدش جواب اساتیدمو چی بدم.امیدوارم موسیقی کشورم راهشو پیدا کنه.باید تو جهان حرف برای گفت داشته باشیم.پتانسیلشو داریم.کارای تلفیقی موسیقی پاپ و سنتی.اینا باعث میشه مردم از هر قشری بیان سمت موسیقی.با آرزوی موفقیت برای تمام کسایی که لیاقت بهترینارو دارن و به حقشون برسن.ایران سراسر استعداده…. اگه پیداشون کنن.توام خودتو اذیت نکن.درست میشه :-) نبینم غمتو :-)

      1. ناهید می‌گوید

        آقای اچ عزیز به نظر من شما باید همینطور به شاگری ادامه بدی و خیلی خوشحالم که شما حتی اگر به ضم خوتون صدای بسیار خوبی داشتید از نفرات برتر نشدید چون خیلی راحت دارین بههمه توهین می کنید و برای یه هنرمند این خصوصیت اصلا خوب نیست من فکر میکننم اگه شما انتخاب میشدی اونوقت دیگه همه چی عالی بود آره همینطوره جناب اچ از شمال

  7. پ_ص می‌گوید

    باسلام.آقا جمال من یکی از کسانی هستم که اسم وفامیلم را مختصر نوشتم . شما اجازه ندارید به همین راحتی به کسی بی احترامی کنید من به خاطر آقای معزی وبه عنوان یکی از طرفدارهاش خودمو معرفی می کنم تا از گفته خودت خجالت بکشی وبه ایشون تهمت نزنی مثله اینکه خیلی براتون گرون تموم شده که آقای معزی سومین ستاره برتر این مسابقه تو کشور عزیزمون ایران شده (پژ مان صابری از تهران) خیالت راحت شد.

  8. عباس_فضلی می‌گوید

    باسلام آقا جمال شما بابت نوشتن اسامی که به صورت مختتصر نوشته شده به آقای معزی تهمت زدید حالا من خودمو کامل معرفی می کنم من عباس فضلی از استان البرز هستم که خودمو عباس_ف_ض معرفی کردم توکامنتم از هیچ یک ا ز سه نفر برترهم طرفداری نکردم فقط نظر شخصی خودم را گفتم پس دلیلی برای تهمت زدن نمی بینم.در ضمن آقای اچ هم خودش رو به صورتی که مورد تمصخر شماست معرفی کرده ولی میبینید که شمشیر را از رو بسته وخیلی از انتخاب دوستاره برتر اول وسوم شاکیه (بد نیست اگرکمی بزرگ شو ید این گونه حرف زدن بچگانه است)

  9. منوچهر کریمی می‌گوید

    سلام آقا جمال شما که از طرز نوشتن اسامی ایراد گرفتی چرا خودت اسمو فامیلتو نصفه نیمه نوشتی در ضمن آدمهای موفق در تیر رس اشخاصی مثل شما هستند که بخوان خرابشون کنند لطفا عاقلانه رفتار کنید

    1. جمال می‌گوید

      آقا منوچهر من اسمم رو نوشتم و نیازی نمی بینم فامیلیم رو بنویسم. مشکلی بابت این قضیه نیست من شباهت بین این طرز نوشتن ها رو گفتم. در هر صورت بهتر از پ_ص یا احمد _ذ است دی:

  10. علی_حیدری می‌گوید

    سلام . آقای اچ این اساتیدی که نام بردی که یکیشون تو ایران نیست اون دوتا اساتید محترم حتما به شما یاد دادن که به پیشکسوت خودت نباید بی احترامی کنی اگه یه شخص معمولی بگه حرفی نیست با اینکه نباید بگه ولی شما که خودتون را هنرمند میدونی چرا به شخصی مثل آقای نعمت اللهی توهین می کنی .در ضمن فینالیستها کلی امتحان پس دادن تمام امتحانها از صدای این نفرات گرفته شده بود تا به این مرحله رسیدن . حالا بگو از چی ناراحتی حتما جزو شرکت کننده ها بودی وبالا نیامدی حالا در صدد تخریب نفرات برتری .ناراحتی از اینکه نفر اول وسوم از بچه های تهرانند .

    1. H می‌گوید

      آقای حیدری عزیز من خودم من قصد بی احترامی نداشتم.فقط واقعیت و گفتم.قبول کن خوانندگان مطرحی هستن که میتونستن جزو هیئت داوران باشن.راستش من خودم جزو فینالیست ها بودم.شرکت ال جی خیلی هزینه کرد.از دو شب هاتل آزادی بودن تا امکانات و غذا و … دلم برای شرکت ال جی سوخت.من از بابت خودم ناراحت نیستم چون بخاطر اجرای خوبم و حمایتی که مردم بعدش ازم کردن و یه استعداد یاب صدا و سیما که شماره منو گرفت و قرار بعد عید باهاشون کار کنم و تا الان کلی موقعیت برام فراهم شده.من تواناییمو نشون دادم.بخاطر این ناراحتم کاش با این همه هزینه ای که واقعا خیلی زیاد بود و هرچقدر تشکر کنم کمه، داوران قوی تری رو انتخاب میکردن و رای مردم هم مد نظر قرار میدادن.نفر دوم مهرداد علیزاده و میثم رحیم پور از شمال واقعا صدای فوق العاده ای داشتن.حاضرم قسم بخورم اگر عدالت قرار بود برقرار باشه و خدایی که اون بالاست سطح مهرداد و میثم خیلی بالاتر از نفرات اول و سوم بود.پشت صحنه یکی از مسئولا گفت دوتا شهرستانیو جزو سه نفر نمیکنن ما باورمون نشد تا این فضیه پیش اومد.من که سنتی خوندم و این مسابقه مال ما نبود.هرچند خود آقای ***** بعد مراسم ازم عذرخواهی کرد و گفت یه سری چیزا دست اینا نبود و … گفت سوالی که از دوستاش کرده همه منو جزو سه نفر میدونستن ولی….بگذریم.برای همه آرزوی موفقیت میکنم.امیدوارم تو مسابقات بعدی نظر مردم هم اهمیت داشته باشه چون اینجوری مردمم بد فکر میکنن.موفق باشید

  11. جمال می‌گوید

    من اتفاقی به این مطلب برخوردم اما چیزی که برام جالبه اینه که تو کامنت ها هر کسی که به نفع نفر سوم مسابقه کامنت گذاشته یه چیز مشترک داره و اونم نحوه نوشتن نام فرده.. دقت کنید:
    مهیار -م
    عباس _ ف _ض
    ملیحه_ن
    سودابه_ق
    پ_ص
    احمد _ذ
    حسین _ح
    و..
    کاش نفر سوم همون قدر که تو عکسا از خودش صمیمیت نشون داده اینجا هم به این کارها روی نمی آورد.. آره داداش :)

  12. مهیار -م می‌گوید

    سلام به همه . خواستم بگم نیجه کار اونقدراهم بد نیست . ولی خوب میشد اگه بین نفردوم وسوم یکیشون اول میشدچون صداشون بیشتر به دل میشینه مخصوصا اگه نفر سوم اول میشد که دیگه حرف نداشت چون واقعا هنرمنده تمام خصوصییات یک خواننده راهم داره انشاالله تو مسابقات بعدی به این ویژگیها بیشتر توجه بشه.

  13. امید محمدی می‌گوید

    با سلام .(آقا هومن نگفتی که با نظر کدوم دوست خوبمون موافقی) ولی من میگم بانظر شما موافقم اگه منطق وکمی وجدان تو کاربود الان نتیجه خیلی بهتر از این بود صددر صد داوران به اشتباه خودشون در انتخاب نفر اول پی خواهند برد (این بر می گرده به همون منطقی که شما ازش گفتی)

    1. H... می‌گوید

      من یه چیزایی میدونم و حتی فیلمشم دیریم که قراره به مدیریت ال جی بدیم راجع به نفر اول و سوم و اتفاقاتی که قبل مسابقه افتاد و….این کسایی که میگن معزی عالیه.هر خواننده ی معمولی ای ریتم 6/8 رو میتونه اجرا کنه.به صدا نیازی نیست چون فرصتی برای بازی با حنجره نیست.من 12 سال دارم موسیقی سنتی و پاپ کار میکنم و اساتیدی چون هومن خلعتبری و علیرضا قربانی و سالار عقیلی راجب کارم نظر دادن و همین برام کافیه.نه اینکه کسی مثل نعمت اللهی که اگه خودش تو مسابقه شرکت میکرد احتمال آخر شدنش حداقل کم نبود.دلیل اینکه دو نفر برای این مسابقه تصمیم گیری کردن هیچ حرفی باقی نمیمونه.به مردم و شعور موسیقیایی این مردم توهین شد.به کسایی که میگن آقای معزی شادشون کرد باید عرض کنم این مسابقه برای شادیه شما نبود.برای کشف یک صدای برتر و توانایی استفاده از تارهای صوتی.این مسابقه کی بهتر میخونه بود نه کی بهتر پاپ میخونه(متاسفم واقعا) و یا کی بهتر شادتون میکنه……

  14. جابر یثربی می‌گوید

    باسلام ضمن تشکر وقدر دانی از همه عزیزانی که برای این مسابقه زحمت کشیدن خواستم از همین جا مقام سومی آقای معزی را تبریک بگم واینو بدونن اگه تواین مسابقه سومین ستاره برتر ایران هم نمشدی هیچ چیز از ارزشهای خودت وصدات را کم نمیکرد وباز هم طرفدارهای خاص خودت را داشتی .عاشق صداتم و برات آرزوی سلامتی میکنم.

  15. عباس _ ف _ض می‌گوید

    سلام یاتشکر از عوامل برگزار کننده این مسابقه در شب اختتامیه همه چی عالی وبی نظیر بود فقط داوری ضعیف عمل کرد .اعلام چنین نتیجه ای از این اساتید بعید بود بخصوص استاد صفاریان که حرف اول را تو موسیقی کشورمون می زنند.

  16. محسن قانع می‌گوید

    سلام.من بانظرآقا ی نوید ایراهیمی موافقم ایشون درست گفتند در غیر اینصورت باید از بین نفرات دوم وسوم یکی شون نفر اول بودن ( این حق را ازشون گرفتند)

  17. s-n می‌گوید

    با تشکر از عوامل برگزار کننده امیدواریم با اجرای این گونه برنامه ها جوانان با استعداد ایرانی بتوانند جایگاه موسیقی ایران را حفظ کنند. تنها خواسته مان از داوران هم انتخاب درست و بی غرض است تا حق کسی ضایع نشود . امیدواریم در دور بعد به این موضوع توجه بیشتری داشته باشید تا کمتر زیر سوال قرار بگیرید.

  18. سعید _ن می‌گوید

    ضمن عرض سلام وخسته نباشید به تمام عوامل مسابقه بهتون تبریک میگم خیلی خوب از عهده این مسابقه یر اومدید وباعث سربلندی همه شدید همه چیز برای یک مسابقه حرفه ای بی نظیر بود اگه شرکت الجی برای نفرات برتر یه آهنگ سه نفره هم بسازه همه چی تکمیل میشه چون برا نفر اول که آلبوم جمع میشه بزارید صدای نفرات دوم وسوم هم تو کشورمون شنیده شود( با اجرای سه نفر برتر مسابقه )

  19. نوید ابراهیمی می‌گوید

    باسلام.به نظر من داورای این مسابفه یه هنرمند نمی خواستند .(تو خود حدیث مفصل خوان از اینننننننننننننننن)

  20. یلدا می‌گوید

    مراسم از همه جوانب واقعا عالی بود و به همه مدیران ال جی و کارکنانش باید خسته نباشید گفت . اما در مورد انتخاب نفرات با آقای مهران رضایی کاملا موافقم و همچنین نظر خانم یا آقای پ_ص نفر سوم هم چهره و استایل خوانندگی خوبی داشتند صداشون که عالی بود و کلی انرژی دادن
    واقعا حیف ….

  21. مهران رضایی می‌گوید

    سلام من دوتا سوال از عوامل اجرئی مسابقه کی بهتر میخونه دارم 1_چرا داوران این مسابقه توی فهرست اسامی هیئت ژوری نبودن هر دو داور خارج از لیست بودن 2_ هدف این مسابقه معرفی کردن یک خواننده جدیدبا ویژگی خاص در خوندن ویا صدای ویژه » میشه از داوران مسابقه بپرسید ویژگی خاص نفر اول چیه البته از نظر ظاهر ویژگی ایشون کلاهیه که سرشون گذاشتن منظور صداشونه ما که چیز خاصی تو صداشون نشنیدیم یه تحریر بود که همه شرکت کنندگان در مسابقه خیلی خوب بلد بودند لطفا توضیح رهید ما هم بدونیم در غیر اینصورت ما خوانندگانی مثل آقای جلالی زیاد داریم واحتیاجی هم به این همه هزینه کردن نبود

  22. ملیحه_ن می‌گوید

    سلام به نظر من شرکت الجی یک آهنگ باصدای سه ستاره برتر این مسابقه تهیه کند واقعا حرکت بی نظیری میتونه باشه در ضمن در حق نفرات دوم وسوم هم خیلی اجهاف نمیشه چون با سه ملیون ویا پنج ملیون نمیشه آلبوم جمع کرد. انعکاس خوبی هم داره بایک خاطره به یاد ماندنی دفتر این سری از مسابقه هم بسته می شه لطفا این پیشنهاد را به مسئولین الجی منتقل کنید

  23. احمد _ذ می‌گوید

    باسلام آقای معزی مقام سومی این دوره از مسابقات کی بهتر می خونه را به شما تبریک می گم

  24. حسین _ح می‌گوید

    سلام .من خواستم از آقای نفر سوم مسابقه یک تشکر ویژه کنم بخاطر اجرای زیبا وشادی که در انتهای برنانه داشتند باور کنید که خسته شده بودیم از اجراهای کسل کننده و کمی تکراری آهنگ واجرای این آقای خستکی را از همه گرفت وانرژی داد به قول آقای رشید پور بااجرای این آهنگ هم انرژی داد وهم انرژی گرفت آقادمت گرم هم بهت تبریک می گم وهم خسته نباشید

  25. امیر _ بهرنگ _ق می‌گوید

    سلام در این مسابقه حق به حقدار نرسید کسی که باید اول میشد قربانی مسئله روز مسابقه نیمه نهایی در هتل آزادی شد

  26. سودابه_ق می‌گوید

    سلام .آقامیثاق من هم با خانم ویا آقای پ_ص موافقم این یه واقعییته خواننده باید هم صدای خوب داشته باشه هم چهره خوب آقای نفر اول تنها حسنی که دارن اینکه صداشون کمی بهتر از چهرشونه چراناراحت شدید احتمالا شما هم فامیل این آقا هستید که بهتون برخورده

  27. پ_ص می‌گوید

    سلام به نظر من نفر سوم هم خوش تیپ بود هم خوش صدا ومهمتر اینکه معلوم بود تکنیک صدا وحنجره داره وهم خوش چهره بنابر این شایستگی اول شدن را داشت اما فکر کنم (خودتون حدس بزنید)

    1. ميثاق می‌گوید

      فعلا که حدس می زنیم این کامنت رو یا خودش نوشته یا دوست و فامیلاش :)

  28. مهرداد می‌گوید

    سلام من تو سالن حضور داشتم و کاری به انتخاب نفرات دوم و سوم ندارم اما نفر اول واقعا حقش بود.

  29. مینا می‌گوید

    سلام خواستم بگم اگه این آقای خواننده ای که به عنوان داور انتخاب شده بود برای اولین بار میخواست تواین مسابقه شرکت کنه حتما در همون مرحله اول حذف می شد . چرا؟ چون نه صدا داره ونه قیافه تواین مسابقه هم کسی را انتخاب کرده برای اول شدن که مثل خودشه وبابت همین کارش هم حتما خیلی خوشحاله که رقیب جدیدش ضعیفتر از خودشه ونمیتونه مطرح بشه

    1. هومن می‌گوید

      با نظرت کاملا موافقم.من خودم جزو شرکت کنندگان بودم و نفهمیدم چظور نفرات انتخاب شدن.اگر مهرداد رو بذاریم کنار هیچ منطقی پشت این برنامه نبود

  30. ستاره می‌گوید

    به نظر من اگه نفر اول یکی از دونفر دوم وسوم بود اصلا جای تعجب نداشت چون هر دوی آونا صدای فوق العادهای داشتند..

  31. سجاد می‌گوید

    واقعا باعث تاسفه که داوران این مسابقه نتونستند تشخیص بدن که چه کسی را برای اول شدن باید انتخاب کنندحالا به خاطر ضعفشون تو داوری بود یا دلیله دیگه ای داشت به هر صورت بااین انتخاب نادرست هوش موسیقی وگوش موسیقی خودشون را زیر سوال بردن

  32. سارا می‌گوید

    چرا ننوشتید داورها کی بودن!؟ تو عکس‌ها که مشخص نیست!

    1. مهرداد می‌گوید

      داورها آقایان بهنام صفاریان و روزبه نعمت اللهی بودند

  33. فایزه می‌گوید

    ال جی واقعا خوب هزینه کرده بود اما نمی دونم چرا 2 تا داور خوب نخواسته بود بیاره که این باعث شد غیر حرفه ای رای داده بشه به خواننده ها و این مسئله سطح مسابقه رو خیلی پایین اورد

    1. ميثم می‌گوید

      من صدای آقای جلالی نیا رو قبلا تو اهنگ هاشون شنیدم. حدس می زدم به راحتی بتونه مقام اول رو بیاره!