آی‌پد مینی، گلکسی اس4 و آی‌پد ایر شکننده‌ترین ابزارهای دیجیتالی دنیا هستند!

جدای بحث مواد و کیفیت ساخت گجت‌های دیجیتالی، شاید از خودتان پرسیده باشید آسیب‌پذیرترین و شکننده‌ترین آن‌ها کدامند؟ در این لیست ده‌تایی آی‌پد مینی، گلکسی اس4 و آی‌پد ایر سه رتبه اول را در اختیار دارند!

0

فارنت: جدای بحث مواد و کیفیت ساخت گجت‌های دیجیتالی، شاید از خودتان پرسیده باشید آسیب‌پذیرترین و شکننده‌ترین آن‌ها کدامند؟ در این لیست ده‌تایی آی‌پد مینی، گلکسی اس4 و آی‌پد ایر سه رتبه اول را در اختیار دارند!

broken-ipad-mini

کیفیت ساخت محصولات اپل مثال‌زدنی است اما ظرافت و دقت نمی‌تواند از شکسته شدن تبلت عزیزتان جلوگیری کند! در جدیدترین آزمایش‌هایی که روز گجت‌های اخیر انجام شده است آی‌پد مینی و گلکسی اس 4 به ترتیب شکننده‌ترین ابزارهای دیجیتالی معرفی شده‌اند. این تست شامل رها کردن گجت از ارتفاع روی زمین بتنی و همچنین فرو بردن آن زیر آب است. در این رده‌بندی همچنین فاکتورهای دیگری مانند طراحی دستگاه، شانس رها شدن از دست به صورت اتفاقی و همچنین وزن آن‌ها نیز دخیل بوده است.

underwater-test

این آزمایش‌ها توسط شرکت SquareTrade Europe با مدیریت Kevin Gillan انجام شده است. او در این‌باره می‌گوید: “ما هر روز بیشتر و بیشتر روی فناوری سرمایه‌گذاری می‌کنیم و وقتی گجت گران‌قیمتی می‌خریم انتظار داریم ارزش پولی را که پرداخت می‌کنیم داشته باشد. ماا با انجام آزمایش‌هایی که موقعیت‌های واقعی را شبیه‌سازی می‌کند کاربران را برای انتخاب و خرید هوشمندانه‌تر گجت‌هایشان راهنمایی می‌کنیم.”

این لیست ده‌تایی به شرح زیر است. (امتیار بالاتر به معنای آسیب‌پذیری بیشتر است):

1- آی‌پد مینی – 7.5

2- گلکسی اس4 – 7

3- آی‌پدی ایر – 6.5

4- گلکسی اس 3 – 6.5

5- آیفون  5C – 6

6- نکسوس 7 مدل 2012 – 6

7- گلکسی تب 3 – 5.5

8- آیفون 5اس – 5.5

9- نکسوس 7 مدل 2013 – 5

10- موتو ایکس 4.5


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.