لومیا 1020؛ هدیه غافلگیر کننده نوکیا برای خواننده معروف آمریکایی!

50 Cent رپر معروف مدت‌های مدیدی بود که از بلک‌بری استفاده می‌کرد و چندی بود که به آیفون مهاجرت کرده بود اما چندی پیش در مصاحبه‌ای که در نمایشگاه CES انجام داد اعلام کرد که آیفون نیز نتوانسته رضایت او را جلب کند و او به دنبال یک تلفن همراه هوشمند با یک دوربین خوب است!

0

فارنت: شاید بدانید که 50 Cent رپر معروف مدت‌های مدیدی بود که از بلک‌بری استفاده می‌کرد و چندی بود که به آیفون مهاجرت کرده بود اما چندی پیش در مصاحبه‌ای که در نمایشگاه CES انجام داد اعلام کرد که آیفون نیز نتوانسته رضایت او را جلب کند و  او به دنبال یک تلفن همراه هوشمند با یک دوربین خوب است!

50cent_thumb

اما ظاهرا تنها کسی که صدای او را شنید مطابق معمول نوکیا بود! بله! یک نفر از تیم بازاریابی نوکیا ندای 50 CENT را شنیده و برای او یک دستگاه گوشی لومیا 1020 را ارسال کرده که این پیشکشی در یک بسته‌بندی مخصوص به همراه یک نامه کوتاه از جو ها مدیر بخش دوربین نوکیا ارسال شده است!

به نظر نخستین بازخوردها به این اقدام نوکیا خوب بوده است و حتی تصاویر اینستاگرامی 50 CENT نیز توسط لومیا 1020 برداشته شده که ظاهرا توانسته یک اقدام مثبت برای بازاریابی نوکیا باشد و اقدام هوشمندانه‌ای محسوب شود.

Source:Gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.