استیو جابز به دنبال نصب سیستم عامل OS X اپل بر روی سری VAIO سونی بوده است!

در سال 2005 این گفته استیو جابز که رایانه‌های اپل به سمت تطابق با تولیدات اینتل گام برخواهند داشت، بسیاری را شگفت زده کرد. OS X با اینتل به مدت 5 سال توانسته بود حیاتی جادویی برای خود دست و پا کند، این گفته استیو جابز بود اما بنابر گزارش جدیدی که در کشور ژاپن بازتاب‌های گسترده‌ای نیز داشته در این زندگی جدید، شریک دیگری نیز وجود داشته که سونی نام دارد.

0

فارنت: در سال 2005 این گفته استیو جابز که رایانه‌های اپل به سمت تطابق با تولیدات اینتل گام برخواهند داشت، بسیاری را شگفت زده کرد. OS X با اینتل به مدت 5 سال توانسته بود حیاتی جادویی برای خود دست و پا کند، این گفته استیو جابز بود اما بنابر گزارش جدیدی که در کشور ژاپن بازتاب‌های گسترده‌ای نیز داشته در این زندگی جدید، شریک دیگری نیز وجود داشته که سونی نام دارد. Nobuyuki Hayashi، نویسنده ژاپنی که بیش از دو دهه است مراسم و اخبار مرتبط با اپل را پوشش داده است، نقل قولی را از یکی از مدیران سونی یعنی Kunitake Ando بیان می‌کند. وی می‌گوید در سال 2001 و در خلال جلسه‌ای که بین جابز و وی در Hawaii درحال برگزاری بوده، استیو جابز و یکی دیگر از مدیران اپل منتظر اتمام بازی گلف مدیران سونی بوده و این در حالیست که در حال کار بر روی یک لپ تاپ سری VAIO مجهز به سیستم عامل مک بوده‌اند.

 MonkeyBookPro-(large)

به گفته Ando، جابز بارها به تعریف و تمجید از سری VAIO پرداخته و علی رغم تصمیم مبنی بر انحصاری بودن مک، این سری را به عنوان استثنایی برای بهره گیری از این سیستم عامل به حساب می‌آورد. البته با بهبود فروش لپ تاپ‌های مجهز به ویندوز سونی، گفتگوها برای تجهیز این سری از لپ‌تاپ‌ها به سیستم عامل اپل، بی‌نتیجه ماند. این خاطره بیانگر رابطه خوب استیو جابز با شرکت سونی است. روز گذشته شایعاتی مبنی بر فروش قسمت VAIO سونی به یک شرکت سرمایه گذاری ژاپنی منتشر شده بود که هنوز توسط سونی تکذیب نشده است.

Source: Theverge

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.