انتشار تصاویر بیشتری از ویندوز فون 8.1 مایکروسافت

بانزدیک شدن به زمان عرضه به روز رسانی ویندوزفون 8.1، به نظر می‌رسد مایکروسافت در حال مانور بر روی قابلیت‌های جدید موجود در این به روز رسانی است. پیش از این تصاویری از مرکز اعلان این به روز رسانی منتشر شده بود و اکنون اسکرین شات‌های جدیدی نیز از این سیستم عامل منتشر شده است.

0

فارنت: بانزدیک شدن به زمان عرضه به‌روز رسانی ویندوزفون 8.1، به نظر می‌رسد مایکروسافت در حال مانور بر روی قابلیت‌های جدید موجود در این به روز رسانی است. پیش از این تصاویری از مرکز اعلان این به روز رسانی منتشر شده بود و اکنون اسکرین شات‌های جدیدی نیز از این سیستم عامل منتشر شده است.

اولین تصویر، نمایش دهنده استفاده از کلیدهای نرم افزاری موجود بر روی صفحه نمایش است. این کلیدها از نظر تئوریک، می‌توانند باعث جمع و جور شدن و کوچک‌تر شدن گوشی‌ها شوند اما آنچه که در گوشی‌های اندرویدی دیده‌ایم، بعضا با این حقیقت متناقض است. استفاده ازکلیدهای نرم‌افزاری بزرگ بر روی صفحه نمایش، بعضا فضای زیادی را به خود اختصاص می‌دهند و کاربر ترجیح می‌دهد از کلیدهای سخت افزاری بهره ببرد.

WP-8.1-Screenshot

تصویر بعدی نمایش‌دهنده قابلیت تنظیم جداگانه صدا در قسمت‌های مختلف است. تنظیم جداگانه صدای زنگ، صدای هشدارها و صدای برنامه‌ها و بازی‌ها از این دسته تنظیمات است. در بالای آیکون تنظیمات، می‌توانید از طریق نوار وضعیت به این تنظیمات دسترسی داشته باشید.

احتمال پشتیبانی از رزولوشن‌های بالاتر صفحات نمایش نیز از قابلیت‌های جدید ویندوزفون 8.1 است که به نظر می‌رسد در کنار دستیار صوتی جدید مایکروسافت، در این به روز رسانی جدید، شاهد آن‌ خواهیم بود.

Source: Phonearena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.