آپدیت Lumia Black نوکیا برای لومیا 720 از راه رسید

هفته گذشته نوکیا آپدیت لومیا بلک را برای گوشی لومیا 625 عرضه کرد و همان‌طور که قول داده بودیم این آپدیت حیاتی به تازگی برای لومیا 720 نیز از راه رسیده است.

0

فارنت: هفته گذشته نوکیا آپدیت لومیا بلک را برای گوشی لومیا 625 عرضه کرد و همان‌طور که قول داده بودیم این آپدیت حیاتی به تازگی برای لومیا 720 نیز از راه رسیده است.

Nokia-Lumia-720

پس از گوشی‌های لومیا 1020، 925، 920، 820 و 625 حالا نوبت به Lumia 720 رسیده تا ویژگی‌های جالب و کاربردی بسته آپدیت لومیا بلک نوکیا را دریافت کند. این آپدیت امکان Glance Screen را فعال می‌کند. این قابلیت که آن را از گوشی‌های قدیمی سیمبین نوکیا به یاد داریم زمان و شارژ باتری را همواره روی صفحه نمایش می‌دهد و امکان روشن کردن صفحه را با دوبار لمس روی آن فراهم می‌کند. آپدیت لوکیا بلک همچنین استفاده از بلوتوث 4.0 کم مصرف را نیز فعال کرده و سرعت کلی را نیز افزایش داده است. البته Lumia Black ویژگی جدیدی را به نام Nokia Beamer نیز برای انتقال اطلاعات در خود جای داده است اما به دلیل نیازمندی به رم یک گیگابایتی، لومیا 720 این قابلیت را دریافت نمی‌کند.

به این ترتیب بیشتر گوشی‌های جدید نوکیا آپدیت بلک را دریافت کرده‌اند و کاربران لومیا 620 نیز باید همین روزها منتظر دریافت این آپدیت باشند.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.