سامسونگ گلکسی نوت 3 نئو با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی و پردازنده 6 هسته‌ای معرفی شد

همان‌طور که پیش از این هم تصاویر و مشخصاتی از گلکسی نوت 3 نئو منتشر شده بود سامسونگ امروز این نسخه ارزان‌تر از گلکسی نوت 3 را با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی و در دو مدل LTE+ و 3G با پردازنده‌های متفاوت معرفی کرد.

0

در مقایسه با گلکسی نوت 3، نسخه نئو تقریباً همان وزن و ضخامت را داراست اما مدل نئو کمی کوتاه‌تر و کم‌عرض‌تر است. از نظر ظاهری هم به جز قسمت دوربین پشتی تفاوت زیادی را میان این دو فبلت نخواهید دید و با همان پلاستیک طرج چرم مواجهیم.

Galaxy-Note-3-Neo

Galaxy Note 3 Neo دارای صفحه‌نمایش کوچکتر 5.5 اینچی با وضوح اچ‌دی است (در برابر 5.7 اینچی فول اچ‌دی) و دوربین آن نیز 8 مگاپیکسلی و با فیلم‌برداری 1080p می‌باشد در حالی که برادر بزرگترش نوت3 از سنسور 13 مگاپیکسلی با فیلم‌برداری 4K بهره می‌برد. همچنین همان‌طور که گفتیم سامسونگ پردازنده‌های کمی ضعیف‌تری را نیز برای نسخه‌های نئو در نظر گرفته است. بله! این مدل نیز در دو نسخه +LTE و +HSPA عرضه می‌شود که مدل اول دارای پردازنده 6 هسته‌ای Exynos با دو هسته Cortex-A15 به سرعت 1.7 گیگاهرتز و چهار هسته 1.3 گیگاهرتزی Cortex-A7 است که البته می‌توانند هم‌زمان فعالیت کنند. مدل دوم از پردازنده‌ای 4 هسته‌ای با سرعت 1.6 گیگاهرتز استفاده خواهد کرد که مشخصات دیگر آن هنوز معلوم نیست.

Note-3-Neo-Camera

به جز تفاوت پردازنده، هر دو نسخه نوت 3 نئو از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی اچ‌دی Super AMOLED، دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دو مگاپیکسلی در جلو و شیار کارت حافظه استفاده خواهند کرد. از دیگر مشخصات این فبلت می‌توان به اتصال +LTE با سرعت حداکثر 150 مگابیت بر ثانیه، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث 4 کم مصرف، NFC، GPS و فرستنده مادون قرمز اشاره کرد که البته مورد آخر در برخی مدل‌ها موجود خواهد بود.

Note-3-vs-Note-3-Neo

نوت 3 نئو از ابتدا با اندروید 4.3 و با رابط کاربری تاچ‌ویز سامسونگ به همراه تمامی امکانات قلم S-Pen مانند نوت 3 عرضه خواهد شد و ضخامتی برابر با 8.6 میلی‌متر و وزنی حدود 162 گرم خواهد داشت. باتری این مدل هم کمی کوچک‌تر و 3100 میلی‌آمپرساعتی در نظر گرفته شده است.

گلکسی نوت 3 نئو قرار است از ماه آینده و در سه رنگ مشکی، سفید و سبز عرضه شود.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.