قابلیت ریتوییت توییتر به شکل دکمه Reshare به فیس‌بوک می‌آید

شب گذشته اپلیکیشن جدید خبرخوان و البته اجتماعی فیس‌بوک به نام Paper را برایتان معرفی کردیم. به نظر می‌رسد فیس‌بوک در این اپلیکیشن دکمه جدیدی را به نام Reshare قرار داده که عملکردی مشابه Retweet در توییتر دارد.

0

فارنت: شب گذشته اپلیکیشن جدید خبرخوان و البته اجتماعی فیس‌بوک به نام Paper را برایتان معرفی کردیم. به نظر می‌رسد فیس‌بوک در این اپلیکیشن دکمه جدیدی را به نام Reshare قرار داده که عملکردی مشابه Retweet در توییتر دارد.

Facebook-Paper-1

اگر از کاربران توییتر باشید حتماً با قابلیت ریتوییت آشنا هستید؛ این قابلیت شبیه Share در فیس‌بوک عمل کرده با این تفاوت که نیازی به نوشتن توضیحات اضافه ندارد و با تأکید روی نویسنده اصلی و تنها با یک کلیک صورت می‌گیرد. قابلیت جدید Reshare در اپلیکیشن Paper دارای دکمه‌ای با شکل آشنا شبیه به ریتوییت در توییتر بوده و دیگر نیازی به نوشتن توضیحات اضافه نخواهد بود؛ تنها با فشردن دکمه Reshare مطلب مورد نظر شما به اشتراک گذاشته خواهد شد. احتمالاً فیس‌بوک به این نتیجه رسیده که کاربران راحتی یک کلیک را ترجیح می‌دهند و شاید در آینده این امکان را به نسخه وب فیس‌بوک نیز بیاورد هرچند که فعلاً چنین برنامه‌ای را در دستور کار ندارد.

البته این اولین بار نیست که فیس‌بوک از قابلیت‌های محبوب توییتر الگوبرداری یا کپی‌برداری می‌کند. پیش از این هم فیس‌بوک #هش‌تگ و موضوعات داغ (Trending Topics) را از توییتر الهام گرفته و قابلیت پاسخ دادن به دوستان را با استفاده از علامت @ فراهم کرده بود. گفتنی است اپلیکیشن Paper در روز دوشنبه برای آیفون عرضه خواهد شد.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.