رونمایی اچ‌تی‌سی از Desire 310 با پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک

به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی قصد دارد برای همیشه از نام دیزایر برای گوشی‌های اندرویدی ارزان‌قیمت و میان‌رده‌ای خود استفاده کند. دیزایر 310 جدیدترین عضو خانواده دیزایر اچ‌تی‌سی به تازگی توسط این شرکت تایوانی معرفی شد.

1

فارنت: به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی قصد دارد برای همیشه از نام دیزایر برای گوشی‌های اندرویدی ارزان‌قیمت و میان‌رده‌ای خود استفاده کند. دیزایر 310 جدیدترین عضو خانواده دیزایر اچ‌تی‌سی به تازگی توسط این شرکت تایوانی معرفی شد.

HTC-Desire-300

اگر Desire 300 را از نمایشگاه IFA 2013 تابستان به خاطر بیاورید متوجه می‌شوید که Desire 310 از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با برادر قدیمی‌ترش ندارد. اچ‌تی‌سی مشخصات و تصاویر دیزایر 310 را در وب‌سایت اروپای خود قرار داد اما مدتی بعد آن را حذف کرد. شاید دلیل این اقدام تصمیم اچ‌تی‌سی برای معرفی این گوشی در نمایشگاه ماه آینده MWC بارسلون باشد. به هر حال دیزایر 310 دارای صفحه‌نمایش 4.5 اینچی یعنی کمی بزرگ‌تر از مدل دیزایر 300 و با وضوح 480 در 854 پیکسل بوده و برای اولین بار در گوشی‌های اچ‌تی‌سی از پردازنده مدیاتک استفاده خواهد کرد. چیپست انتخابی اچ‌تی‌سی برای این گوشی MT6582M با چهار هسته پردازشی 1.3 گیگاهرتزی به همراه 512 مگابایت رم بوده و 4 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

Desire-300-White

Desire 310 با دوربین‌های 5 مگاپیکسلی در پشت و VGA در جلو، اندروید 4.2.2، شیار کارت حافظه، باتری 2000 میلی‌آمپرساعتی و وزن 140 گرمی قطعاً در رده پایین رو به متوسط جای گرفته و قرار است در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شود.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. رضا می‌گوید

    مشخصات ضعیف
    حداقل به خاطر رم کمش باید سیستم عاملشو اندروید 4.4 می کرد…