تصاویر نسخه سفید رنگ و نسخه ویژه Titanfall ایکس‌باکس وان منتشر شد

با توجه به تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد حداقل دو نسخه جدید از کنسول ایکس‌باکس وان خود را یکی در رنگ سفید و دیگری در نسخه ویژه بازی Titanfall عرضه کند.

0

فارنت: با توجه به تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد حداقل دو نسخه جدید از کنسول ایکس‌باکس وان خود را یکی در رنگ سفید و دیگری در نسخه ویژه بازی Titanfall عرضه کند.

White-XBOX-One

در حال حاضر ایکس‌باکس وان تنها در رنگ مشکی عرضه می‌شود اما کارمندان بخش ایکس‌باکس مایکروسافت قادر بودند تا نسخه سفید رنگ را نیز تهیه کنند و حالا مایکروسافت قصد عرضه جهانی آن را دارد. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید خود کنسول و دسته بازی هر دو به رنگ سفید خواهند بود.

XBOX-ONE-Titanfall-edition

همچنین طبق روال ایکس‌باکس 360 مایکروسافت همچنین یک نسخه محدود ویژه را با نام Titanfall edition به همراه یک نسخه از این بازی عرضه خواهد کرد که کنسول و دسته بازی با طرحی جذاب و متفاوت مزین شده‌اند. همچنین شایعاتی در مورد عرضه نسخه یک ترابایتی و فاقد درایو دیسک نوری با قیمت 399 دلار به گوش می‌رسد که صد دلار از نسخه فعلی ارزان‌تر است.

ایکس‌باکس وان مایکروسافت قرار است تا سه ماه دیگر به صورت گسترده‌تر عرضه شود و تا پاییز آینده نیز رسماً در خاورمیانه فروخته شود.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.