توقیف و تخریب محموله گلکسی اس 4 تقلبی در فرودگاه اشتوتگارت آلمان!

ممکن است این خبر برای ما ایرانی‌ها که بازار کشورمان پرشده از کالاهای بی‌کیفیت و تقلبی چینی، قابل درک نباشد. اما ظاهرا شرایط در کشور‌های اروپایی متفاوت است! آنها حداقل تلاش می‌کنند تا قوانین را رعایت کنند.

1

ممکن است این خبر برای ما ایرانی‌ها که بازار کشورمان از کالاهای بی‌کیفیت و تقلبی چینی پرشده، قابل درک نباشد. اما ظاهرا شرایط در کشور‌های اروپایی متفاوت است! آنها حداقل تلاش می‌کنند تا قوانین را رعایت کنند.

به همین دلیل است که مقامات آلمانی هنگامی که محموله‌ ۲۵۰ دستگاهی گلکسی اس 4 تقلبی را که از هنگ‌کنک وارد این فرودگاه شده بود، کشف کردند، به شدت متعجب شدند.

بنا بر گزارش اشتوتگارتر ناخریشتن، ماموران گمرک در فرودگاه به محموله‌ای که گفته می‌شد تنها محتوی کابل است و ارزش آن تنها ۲ هزار دلار است شک کردند. این ماموران جعبه‌ها را باز کردند و با چندصد دستگاه گلکسی اس 4 تقلبی روبرو شدند. البته ظاهرا مقصد نهایی این گوشی‌ها آلمان نبوده و قرار بوده به گرجستان منتقل شود.

شاید لازم به ذکر نباشد که تمامی این گوشی‌ها مصادره و بوسیله ضربه با چکش نابود شدند. بد نیست بدانید که اگر این تعداد گوشی اصلی بودند ارزشی بیشتر از ۲۰۰ هزار دلار داشتند.

مقامات آلمانی در حال تحقیق در خصوص این موضوع هستند که آیا این محموله گلکسی اس 4 تقلبی تنها برای یک‌بار وارد این کشور شده است و یا پای یک شبکه بزرگ قاچاق کالاهای تقلبی در میان است!

در این میان مشخص نشده که این گوشی‌های تقلبی دارای کیفیتی مشابه با مدل اصلی بو‌ده‌اند که بتوان آنها را به جای گوشی‌ واقعی به مشتری فروخت یا خیر! اما به هرترتیب خریداران در هنگام خرید گوشی باید نکات امنیتی را رعایت کنند و از مراکز مجاز خرید انجام دهند.

Source: phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهسا می‌گوید

    فارنت جان یه دذفعه آدرس هم میدادی دیگه! مثلا بانه یا همین طبقات علاء الدین تهران!