سامسونگ گلکسی گرند نئو با صفحه‌نمایش 5 اینچی و پردازنده چهار هسته‌ای معرفی شد

از آن‌جایی که کاربران در سراسر دنیا به گوشی‌های با صفحه‌نمایش بزرگ و ارزان قیمت علاقه دارند سامسونگ هم پس از گلکسی گرند و گرند 2 حالا گرند نئو را معرفی کرده است.

0

گلکسی گرند نئو سامسونگ (Samsung Galaxy Grand Neo)  که پیش از این مشخصاتی از آن با نام گرند لایت نیز منتشر شده بود در واقع نسخه ارزان‌تری از گلکسی گرند خواهد بود.

گوشی گلکسی گرند نئو دارای صفحه‌نمایش 5 اینچی با وضوح 800 در 480 پیکسل و تراکم پیکسلی 186 پیکسل بر اینچ بوده و 9.6 میلی‌متر ضخامت دارد. سامسونگ پردازنده چهارهسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی Broadcom با هسته‌های Cortex-A7 را برای این گوشی انتخاب کرده و یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی نیز برای گلکسی گرند نئو در نظر گرفته است.

گلکسی گرند نئو

گلکسی گرند نئو همچنین از دوربین ضعیف‌تر 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند هرچند که فلش ناقابل LED از آن دریغ نشده است. دوربین جلو هم VGA بوده و از دیگر مشخصات گلکسی گرند نئو می‌توان به اسلات کارت حافظه، اندروید 4.2 جلی‌بین، باتری 2100 میلی‌آمپرساعتی و 163 گرم وزن اشاره کرد.

Galaxy Grand Neo در ابتدای عرضه در کشور آلمان و با قیمت 260 یورو (حدود 355 دلار) به فروش رسیده و قرار است به زودی در سراسر دنیا عرضه شود.


Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.