منظومه شمسی با این ساعت به دور مچ دست شما می‌گردد!

اگر برنامه بلندمدتی برای زندگی بر روی کره زمین دارید و قصد دارید بیشتر از آنچه که عرف زندگی یک انسان بر روی زمین است به حیات خود ادامه دهید، مطمئنا به ساعتی نیاز خواهید داشت که زمان را به صورت معیاری در سطح کهکشان ما به شما نمایش می‌دهد.

1

Van Cleef & Arpels به همین منظور و با هدف ساخت ساعتی متفاوت، دست به تولید ساعتی زده که به جای عقربه‌های نشان‌دهنده ساعت و دقیقه از شش سیاره منظومه شمسی که در حال چرخش به دور خورشیدند برای نشان دادن زمان به شما بهره می‌گیرد.

watchعطارد در مدت 88 روز، یک دور کامل حول محیط ساعت خواهد زد، ناهید به زمان 224 روز و زمین به مدت یک سال برای چرخش کامل نیاز دارند. زحل نیز به عنوان دورترین سیاره موجود در این مجموعه بعد از 29 سال و نیم یک دور کامل خواهد زد. از 396 قطعه میکروسکوپی و ریز مجزا برای نقش‌بندی این ساعت و شکل دادن حرکت آن بهره برده شده است.

an Entire Planetarium on Your Wrist

این ساعت که با نام Midnight Planterium شناخته می‌شود البته مطمئنا ارزان نخواهد بود. هریک از این سیارات در واقع تکه‌های گران‌قیمت جواهرات هستند که قیمت خاص خود را دارند.

این ساعت که از سال آینده به بازار عرضه خواهد شد، قیمتی معادل 245000 دلار خواهد داشت بنابراین زمان را غنیمت شمرده و از همین الان به فکر پس انداز کردن برای خرید این ساعت زیبا و لوکس باشید!

Source: Gizmodo

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مرجان می‌گوید

    بدو خدا رو شکر کن من تازه الان دیدم و عمر نوح رو در ۳ ًضرب کن من باید اون ابزار دست یارو رو او هم از دم شرایط بردارم،اوووویییی

  2. pourya می‌گوید

    245 سال دیگه باید زندگی کنم که بخرمش بعدش دیگه چقد عمر کنم تا یه در از هر کدوم رو ببینم خدا میدونه