یک بازی کمیاب نینتندو در یک حراج به قیمت 100 هزار دلار به فروش رفت!

بازی قدیمی و کهنه نینتندو که با نام world Championships اوایل این هفته در Ebay به فروش گذاشته شد بعد از چانه‌‌زنی‌های فراوان این بازی نایاب به قیمت باورنکردنی ۹۹.۹۰۲ دلار به فروش رسید.

0

فارنت: بازی قدیمی و کهنه نینتندو  که با نام world Championships اوایل این هفته در Ebay به فروش گذاشته شد بعد از چانه‌‌زنی‌های فراوان این بازی نایاب به قیمت باورنکردنی ۹۹.۹۰۲ دلار به فروش رسید. مشاهده این رقم زیاد باعث شد تا دو نفر دیگر از دارندگان این بازی‌ها، عناوین خود را برای فروش آن‌لاین قرار دهند.

nintendo-gold-game

در ابتدا یکی‌ از عناوین دست‌نخورده نینتندو  که نسخه طلایی این بازی نیز بود به فروش گذاشته شد. تنها ۱۱۶ بازی برای این دستگاه منتشر شده است که ۲۶ عنوان از آنها نسخه طلایی هستند، این عنوانین برای برندگان جایزه نینتندو ساخته شده بودند و علاقه‌مندان به جمع‌آوری کلکسیون بازی‌های ۸ بیت به خوبی از ارزش این عنوان کمیاب باخبر هستند.


پایان مطلب/

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.