مردی برای نجات ایکس باکس خود به دل خانه آتش گرفته خود زد!

مرد گیمری از کانزاس پس از آتش گرفتن خانه و خروج از آن وقتی به یاد ایکس باکس وان جدید و عزیزش افتاد برای نجات آن به خانه آتش گرفته بازگشت!

5

فارنت: مصیبت‌های زیادی نیستند که با آتش‌سوزی منزل قابل مقایسه باشند، ترس و واهمه‌ای که با مشاهده منزل در حال سوختن و نگرانی نجات جان نزدیکانی که ممکن است در میان شعله‌های سوزان آتش گرفتار شده باشند با احساس عجز و ناتوانی از عدم توانایی نجات منزل در یک لحظه به ذهن فردی که منزلش دچار حریق شده است خطور می‌کند.

saving-xbox-in-fire

اما ظاهرا دوست اهل کانزاس ما که در چنین شرایطی قرار گرفته بود، هیچکدام از این احساس‌ها را نداشت. اولین واکنش وی پس از اینکه متوجه شد خانه‌اش در آتش می‌سوزد این بود که از ملک خود به سرعت خارج شود، تا اینجا رفتار وی کاملا منطقی به نظر می‌رسد. اما پس از اینکه جان خود را از میان شعله های آتش نجات داد، ناگهان به یاد کنسول بازی ایکس‌باکس خود افتاد!

وی با ورود به آن جهنم سوزان جان خود را برای نجات کنسول بازی مورد علاقه خود به خطر انداخت. جای بسی خوشحالی است که دوست ما موفق شد به همراه کنسول بازی خود از خانه گرفتار در شعله‌های آتش بیرون بیاید، البته به دلیل استشمام دود نیازمند درمان‌های پزشکی است.

XBOX-One

هنوز مشخص نشده است که ایکس‌باکس مورد علاقه وی کدام مدل از محصولات مایکروسافت بوده است اما به احتمال قوی وی کنسول‌ ایکس‌باکس‌وان خود را نجات داده است. چرا که مدل قدیمی ایکس‌باکس ۳۶۰ برای یک‌بازیکن حرفه‌ای دیگر رنگ و رویی ندارد که ارزش چنین اقدام شجاعانه‌ای را داشته‌باشد. میزان خسارت وارد شده در اثر آتش سوزی به منزل وی حدود ۸۰،۰۰۰ دلار تخمین‌ زده شده است و اگر ایکس‌باکس وی نیز طعمه حریق می‌شد قیمتی بیشتر از ۸۰،۵۰۰ دلار داشت.


پایان مطلب/

Source: DigitalTrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. کسری می‌گوید

    افرین مرد اتش گرفته که به فکروایکسوباکست هستیدمن عاشق ایکس باکس وان هستم کینکت داره ولی پی اس ۴ نداره خخخخ موو داره خخخخ

    1. a o می‌گوید

      موو که خیلی از کینکتای مزخرف ماکروسافت بهتره

  2. فرهاد می‌گوید

    حالا اگر PS4 بود یه چیزی خخخخ

  3. محمد می‌گوید

    لایک داشت

  4. aria می‌گوید

    خخخخخ باحال بود ممنون