PadFone E: ارزانترین پدفون ده اینچی ایسوس با پردازنده چهارهسته ای معرفی شد

سری پدفون ایسوس همواره برای کاربرانی که دوست دارند با یک تیر دو نشان بزنند شناخته شده بوده و حالا PadFone E با مشخصاتی شبیه به پدفون مینی اما با تبلت 10 اینچی و قیمت پایین‌تر نسبت به پدفون اینفینیتی معرفی شده است.

0

فارنت: سری پدفون ایسوس همواره برای کاربرانی که دوست دارند با یک تیر دو نشان بزنند شناخته شده بوده و حالا PadFone E با مشخصاتی شبیه به پدفون مینی اما با تبلت 10 اینچی و قیمت پایین‌تر نسبت به پدفون اینفینیتی معرفی شده است.

Asus-padfone-e

پدفون E از یک پردازنده اسنپ‌دراگون 400 با چهار هسته پردازشی 1.4 گیگاهرتزی Cortex-A7 و پردازنده گرافیکی Adreno 305 استفاده می‌کند که با یک گیگابایت رم همراهی می‌شود. صفحه‌نمایش گوشی 4.7 اینچی و با وضوح 1280 در 720 پیکسل بوده و یک دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 1820 میلی‌آمپرساعتی هم در آن قرار دارد. ایسوس اندروید 4.3 را با رابطه کاربری مخصوص خودش برای پدفون جدید در نظر گرفته است که البته از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسخه خالص اندروید ندارد.

PadFone-E

داک یا همن مبدل تبلت حالا 10.1 اینچی است و با همان وضوح 720p اچ‌دی تراکم پیکسلی متوسطی را فراهم می‌کند. این تبلت یک باتری 5000 میلی‌آمپری را در خود جای داده که قادر است گوشی را نیز شارژ کند. دوربین گوشی به عنوان دوربین تبلت هم انجام وظیفه می‌کند اما دوربین جلو در نظر گرفته شده برای آن یک مگاپیکسلی است.

padfone-e-black-white

وزن گوشی به تنهایی 126 گرم و با تبلت 526 گرم است که نسبتاً سبک و مناسب به نظر می‌رسد. PadFone E قرار است در تایوان با قیمت 560 دلار و در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه شود. به این ترتیب این پدفون ارزان‌ترین پدفون ده اینچی ایسوس خواهد بود و برای افرادی که قصد خرید گوشی و تبلت خوش قیمت اما معتبری را دارند بهترین گزینه محسوب خواهد شد هر چند همان‌طور که می‌دانید تبلت بدون گوشی فاقد کارایی است.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.