پیشنهاد صرفه‌جویی 150 دلاری اچ پی با بازگشت مجدد ویندوز 7!

به نظر می‌رسد موضع‌گیری‌های شرکت اچ پی در مقابل ویندوز 8 وارد مرحله‌ای جدید شده و این شرکت در هفته گذشته ایمیل‌هایی با مضمون ” بازگشت ویندوز 7″ به مشتریان خود ارسال کرده است. این شرکت سازنده رایانه‌های شخصی همچنین در یک تبلیغ که در وب‌سایت خود قرار داده به کاربران مژده داده تا در صورت انتخاب ویندوز 7 به جای ویندوز 8، بتوانند 150 دلار تخفیف دریافت کنند.

0

فارنت: به نظر می‌رسد موضع‌گیری‌های شرکت اچ پی در مقابل ویندوز 8 وارد مرحله‌ای جدید شده و این شرکت در هفته گذشته ایمیل‌هایی با مضمون ” بازگشت ویندوز 7″ به مشتریان خود ارسال کرده است. این شرکت سازنده رایانه‌های شخصی همچنین در یک تبلیغ که در وب‌سایت خود قرار داده به کاربران مژده داده تا در صورت انتخاب ویندوز 7 به جای ویندوز 8، بتوانند 150 دلار تخفیف دریافت کنند.

hp-windows-7

در هنگام ورود به سایت، اگر به قسمت رایانه‌های شخصی بروید، متوجه خواهید شد که به طور پیش فرض، رایانه‌های مجهز به ویندوز 7 قابل مشاهده خواهند بود. اگر بخواهید رایانه‌های مجهز به ویندوز 8 را ببینید باید در قسمت جستجو، تغییراتی را بدهید. جستجو برای یافتن مدل خاصی از لپ‌ تاپ‌ها نیز دقیقا به همین منوال است و لپ‌ تاپ‌های معدودی در نتایج جستجو از ویندوز 8 بهره می‌برند. با مراجعه به قسمت دستگاه‌های چندکاره نیز اثری از ویندوز مشاهده نخواهید کرد و در عوض می‌توانید رایانه شخصی مجهز به اندروید این شرکت را مشاهده کنید.

Source: Techbeat

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.