سونی دهم بهمن ماه از باریک‌ترین پلی‌استیشن رونمایی خواهد کرد

مدت زیادی از معرفی پلی‌استیشن 4 نمی‌گذرد و سونی یک دعوتنامه برای معرفی یک محصول جدید ارسال کرده است و از ما خواسته تا پس از بزرگترین معرفی تاریخ پلی‌استیشن، حالا منتظر باریک‌ترین دستگاه باشیم.

0

فارنت: مدت زیادی از معرفی پلی‌استیشن 4 نمی‌گذرد و سونی یک دعوتنامه برای معرفی یک محصول جدید ارسال کرده است و از ما خواسته تا پس از بزرگترین معرفی تاریخ پلی‌استیشن، حالا منتظر باریک‌ترین دستگاه باشیم.

sony-invite

البته سونی مشخص نکرده که منظور از باریک‌ترین پلی‌استیشن چیست و سونی تنها عنوان کرده که خبرنگاران انگلیس را با باریک‌ترین دستگاه پلی‌استیشن آشنا خواهد کرد. در واقع حتی معلوم نیست که سونی دستگاه جدیدی را معرفی کند و ممکن است همان پلی‌استیشن ویتا 2013 که نسبت به ویتای اولیه 20 درصد باریک‌تر بود و در ژاپن عرضه شد را در اروپا عرضه کند. به هر حال احتمال بسیار ضعیفی هم برای معرفی نسخه باریک‌تر پلی‌استیشن 4 وجود دارد که البته به علت این‌که زمان زیادی از عرضه رسمی آن نمی‌گذرد بسیار بعید به نظر می‌رسد.

شاید محتمل‌ترین حدس عرضه PlayStation VITA TV باشد که با 13.6 میلی‌متر ضخامت باریک‌ترین پلی‌استیشن کنونی است و شاید سونی نسخه جدیدتری از آن را آماده کرده باشد. همچنین بعضی‌ها امیدوارند یک گوشی هوشمند مانند اکسپریا پلی 2 را ببینند که یک گوشی مخصوص بازی‌خورها محسوب می‌شود. به هر حال فعلاً چاره‌ای نداریم مگر این‌که تا دهم بهمن‌ماه و مراسم سونی منتظر بمانیم.


پایان مطلب/

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.