شایعه: گوگل در حال آماده‌سازی نکسوس 5 در 6 رنگ متنوع دیگر!

نکسوس 5 در حال حاضر در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود اما تصاویر درز کرده از فروشگاه پلی‌استور گوگل احتمال عرضه این گوشی را در 6 رنگ متنوع دیگر نشان می‌دهد.

0

فارنت: نکسوس 5 در حال حاضر در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود اما تصاویر درز کرده از فروشگاه پلی‌استور گوگل احتمال عرضه این گوشی را در 6 رنگ متنوع دیگر نشان می‌دهد.

Red-Nexus-5

به جز مشکی و سفید رنگ‌های جدید قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی و بنفش نیز در این تصاویر به چشم می‌خورند که در هر دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی عرضه خواهند شد. به همراه این تصاویر یک ویدئوی تار و ناواضح نیز منتشر شده است که اطلاعات بیشتری را نمایش نمی‌دهد. البته گوگل این شایعه را تأیید نکرده است و احتمال دارد یک علاقمند به گوشی‌های رنگی با صرف چند دقیقه وقت در فتوشاپ این تصاویر را آماده کرده باشد.

Nexus-5-Colors

به هر حال خوشحال می‌شویم اگر گوگل هم مانند نوکیا گوشی‌هایش را با رنگ‌های متنوع برای سلایق مختلف عرضه کند؛ هرچند که متاسفانه قیمت دستگاه‌های نکسوسی در ایران هیچ‌گاه مانند کشورهای با پشتیبانی رسمی گوگل استثنایی نبوده است.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.