انتشار تصاویر رسمی از گلکسی نوت 3 نئو سامسونگ پیش از رونمایی رسمی!

دو هفته پیش تصاویر و بنچمارک‌هایی به همراه مشخصات از نسخه ارزان‌تر گلکسی نوت 3 به نام Galaxy Note 3 Neo درز کرد و حالا تصاویر رسمی خبر از نزدیک شدن به رونمایی رسمی می‌دهند.

0

فارنت: دو هفته پیش تصاویر و بنچمارک‌هایی به همراه مشخصات از نسخه ارزان‌تر گلکسی نوت 3 به نام Galaxy Note 3 Neo درز کرد و حالا تصاویر رسمی خبر از نزدیک شدن به رونمایی رسمی می‌دهند.

Galaxy-Note-3-Neo

گلکسی نوت 3 نئو جایی میان نوت 2 و نوت 3 قرار خواهد گرفت و ظاهری شبیه به نوت 3 خواهد داشت. این فبلت دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی Super AMOLED با وضوح اچ‌دی (مانند نوت2) خواهد بود و از پردازنده جدید 6 هسته‌ای سامسونگ اگزینوس استفاده خواهد کرد. این پردازنده چهارهسته کم مصرف Cortex-A7 را درست مانند نسخه N900 نوت 3 به همراه دارد اما هسته‌های قدرتمندتر Cortex-A15 در آن به جای 4تا دوتاست و با سرعت 1.7 گیگاهرتز کار می‌کند. پردازنده گرافیکی این مدل هم Mali-T624 است و مجموعاً می‌توان عملکرد این چیپست را بین گلکسی اس 4 و گلکسی نوت 3 قرار داد. از دیگر مشخصات نوت 3 نئو می‌توان به دوربین 8 مگاپیکسلی، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخل و باتری 3100 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

Note-3-Neo-leak

با توجه به این تصاویر می‌توان انتظار داشت همین روزها سامسونگ از فبلت جدیدش پرده‌برداری کند اما در بدترین حالت باید تا ماه آینده و نمایشگاه MWC 2014 بارسلون منتظر بمانیم.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.