ال‌جی احتمالاً در تمامی گوشی‌های رده‌بالای سال 2014 خود از حسگر اثر انگشت بهره خواهد برد

پس از کمرنگ شدن شایعات مربوط به اسکنرهای چشمی در پرچم‌داران آینده ال‌جی و سامسونگ حالا احتمال حضور حسگرهای اثر انگشت در این گوشی‌ها بیشتر و بیشتر شده است.

0

فارنت: پس از کمرنگ شدن شایعات مربوط به اسکنرهای چشمی در پرچم‌داران آینده ال‌جی و سامسونگ حالا احتمال حضور حسگرهای اثر انگشت در این گوشی‌ها بیشتر و بیشتر شده است.

LG-Fingerprint

تاکنون تقریباً از حضور حسگر اثر انگشت در گلکسی اس 5 و ال‌جی جی3 مطمئن شده‌ایم اما شایعات جدید خبر از استفاده از این حسگرها در تمامی گوشی‌های رده‌بالای ال‌جی در سال 2014 می‌دهد. وب‌سایت ETNews کره جنوبی ادعا می‌کند که علاوه بر جی3، ال‌جی حسگر اثر انگشت را در دیگر گوشی‌هایی مانند جی پرو 2 نیز قرار خواهد داد که ممکن است در نمایشگاه ماه آینده MWC 2014 در بارسلون معرفی شود.

می‌دانید که اپل اولین کمپانی نبود که از چنین حسگرهایی در گوشی‌هایش استفاده کرد اما حسگرهای قبلی یا حساسیت خوبی نداشتند و یا در جای مناسبی برای لمس قرار نگرفته بودند. حالا باید منتظر ماند و دید که ال‌جی از چه نوع حسگری و در کجای پرچم‌داران جدیدش استفاده خواهد کرد.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.