اپل فروش آیفون 4 را مجدداً در هند از سر گرفت!

بله درست خواندید! با این‌که بیش از 3 سال از عمر آیفون 4 می‌گذرد و اپل استورهای سراسر دنیا آیفون 4اس را به عنوان قدیمی‌ترین مدل به فروش می‌رسانند اپل آیفون 4 را مجدداً در هند خواهد فروخت!

1

فارنت: بله درست خواندید! با این‌که بیش از 3 سال از عمر آیفون 4 می‌گذرد و اپل استورهای سراسر دنیا آیفون 4اس را به عنوان قدیمی‌ترین مدل به فروش می‌رسانند اپل آیفون 4 را مجدداً در هند خواهد فروخت!

iPhone-4

آیفون 4 در زمان عرضه خود با طراحی فوق‌العاده، پردازنده تک هسته‌ای یک گیگاهرتزی، 512 مگابایت رم و صفحه‌نمایش 3.5 اینچی بسیار محبوب بود اما حالا گوشی‌های میان‌رده یا ارزان‌قیمت بازار چنین مشخصاتی را دارند. به هر حال آیفون 4 می‌تواند iOS 7 را اجرا کند و اپل تصمیم گرفته تا آن را با قیمتی مناسب و با ظرفیت 8 گیگابایتی در هند عرضه کند.

قیمتی که اپل برای آیفون 4 در نظر گرفته است معادل 370 دلار و برای نسخه 8 گیگابایتی است و به نظر می‌رسد هندی‌ها دوست دارند به هر قیمتی به جای یک گوشی جدیدتر، آیفون بخرند. به هر حال شاید خرید آیفون 4اس در این بازه قیمتی معقول‌تر به نظر برسد اما برای کاربرانی که دوست دارند با کمترین قیمت iOS 7 را تجربه کنند شاید این اقدام اپل یک راه مناسب باشد.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسین می‌گوید

    این واقعا فوق العادس.اپل شرکت بی نظیریه و محصولاتش واقعا چندسال جلوتر از زمان خودشون هستند.