آپدیت GDR3 و Lumia Black برای لومیا 625 نوکیا از راه رسید

نوکیا در سال‌های اخیر سعی کرده تا با عرضه آپدیت‌ها و امکانات اختصاصی کاربران را به خرید ویندوزفون‌های خودش ترغیب کند و حالا بر طبق وعده‌اش دو آپدیت حیاتی را برای لومیا 625 عرضه کرده است.

0

فارنت: نوکیا در سال‌های اخیر سعی کرده تا با عرضه آپدیت‌ها و امکانات اختصاصی کاربران را به خرید ویندوزفون‌های خودش ترغیب کند و حالا بر طبق وعده‌اش دو آپدیت حیاتی را برای لومیا 625 عرضه کرده است.

Lumia-625-GDR3-and-Black-update

در حالی که لومیا 1520 از ابتدا با آپدیت GDR3 عرضه شد و گوشی‌های لومیا 1020، 925، 920 و 820 نیز این آپدیت را دریافت کردند حالا نوبت به لومیا 625 رسیده است تا هر دو آپدیت Windows Phone 8 GDR3 مایکروسافت و لومیا بلک نوکیا را دریافت کند.

آپدیت WP8 GDR3 امکان بستن اپلیکیشن‌ها را از تسک سوییچر فراهم می‌کند و همچنین قابلیت‌های روشن/خاموش کردن چرخش خودکار صفحه، حالت رانندگی، تترینگ (به اشتراک گذاری اینترنت) بلوتوث، مدیریت بهتر حافظه، رینگتون‌های دلخواه برای پیامک‌ها و … را به همراه می‌آورد و همچنین آپدیت لومیا بلک پشتیبانی از استاندارد کم مصرف بلوتوث 4.0 را نیز فعال خواهد کرد.

از آن‌جایی که این آپدیت برای گوشی‌های با رم 512 مگابایت بهینه شده است اگر شما از کاربران گوشی‌های لومیا 520، 620 یا 720 هستید هم نگران نباشید؛ چون احتمالاً این آپدیت به زودی برای شما نیز عرضه خواهد شد.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.