انتشار تصاویر رابط کاربری اکسپریا Z2 سونی پیش از رونمایی رسمی!

سونی شدیداً در حال کار بر روی جانشین شایسته‌ اکسپریا z1 است که قرار است در نمایشگاه MWC 2014 بارسلون معرفی شود. در حال حاضر این مدل با نام رمز سیروس شناخته می‌شود اما با نام اکسپریا زد ۲ به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

0

فارنت: سونی شدیداً در حال کار بر روی جانشین شایسته‌ اکسپریا z1 است که قرار است در نمایشگاه MWC 2014 بارسلون معرفی شود. در حال حاضر این مدل با نام رمز سیروس شناخته می‌شود اما با نام اکسپریا زد ۲ به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

Xperia-Z2-UI-1

در چند روز گذشته تصاویر با کیفیتی از اکسپریا D6503 سیروس منتشر شده بود. در گزارش‌های قبلی اشاره‌ای به ابعاد ۵.۲ اینچی صفحه نمایش این گوشی شده بود اما در آخرین خبر‌ها مشخص شده است که اکسپریا زد ۲ با صفحه نمایش ۴.۹ اینچی و کیفیت 1080p معرفی خواهد شد.

پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۰ چهار هسته‌ای ۲.۳ گیگاهرتز کریت ۴۰۰ به همراه پردازنده گرافیکی ادرنو ۳۳۰ و ۳ گیگابایت رم برای مشخصات سخت‌افزاری این گوشی جدید در نظر گرفته شده است. دوربین پشتی بکار رفته نیز ۲۰.۷ مگاپیکسل بوده و سنسور‌ آن از حد معمول بزرگ‌تر است، اندروید ۴.۳ جیلی‌بین به همراه نسخه جدید لانچر Home-Baked در این گوشی استفاده شده است.

Xperia-Z2-UI-2

شایعاتی نیز در خصوص ارائه این گوشی به همراه سیستم‌عامل اندروید ۴.۴ کیت‌کت مطرح شده است اما با توجه به تصاویری که از رابط کاربری این گوشی‌ منتشر شده است می‌توان گفت که از سیستم‌عامل قدیمی‌تر ۴.۳ جیلی‌بین استفاده می‌کند. این تصاویر به خوبی نمایانگر تغییرات جدید در رابط کاربری این گوشی می‌باشند.

در تصاویر منتشر شده آیکون‌های جدید قسمت تنظیمات سریع (Quick Setting) و گزینه‌ای برای مدیریت اعلام برنامه‌های در حال اجرا (notification) از قسمت تنظیمات شخصی سازی و طراحی قالب جدید رابط کاربری به چشم ‌می‌خورد.

Xperia-Z2-UI-3

خوشبختانه تا زمان معرفی کامل اکسپریا زد ۲ و رابط کاربری جدید آن زمان زیادی نمانده است و با شروع نمایشگاه MWC در چند هفته آینده می‌توانیم شاهد رونمایی کامل این گوشی جدید باشیم.


 پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.