مایکروسافت 75 نمونه اولیه ایکس باکس وان را برای رسیدن به مدل نهایی ساخته است!

حتماً می‌دانید که طراحی گجت‌ها و به طور کلی ابزار دیجیتالی اصلاً کار ساده و آسانی نیست. اخیراً طراحی Xbox One مایکروسافت، کارل لدبتر آشکار کرده است که 75 نمونه آزمایشی را پیش از رسیدن به طرح نهایی ساخته است.

2

فارنت: حتماً می‌دانید که طراحی گجت‌ها و به طور کلی ابزار دیجیتالی اصلاً کار ساده و آسانی نیست. اخیراً طراحی Xbox One مایکروسافت، کارل لدبتر آشکار کرده است که 75 نمونه آزمایشی را پیش از رسیدن به طرح نهایی ساخته است.

Xbox-One-prototypes

به لطف فناوری چاپگرهای سه‌بعدی لدبتر 75 مدل آزمایشی را در اشکال و طرح‌های مختلف ساخته بود تا بتواند به مدل نهایی مورد نظر دست پیدا کند. همچنین جالب است بدانید 100 نمونه اولیه هم برای کینکت و 200 نمونه هم برای دسته بازی ایکس باکس وان ایجاد شده تا مایکروسافت به ترکیبی که حالا شاهد آن هستیم برسد. به گفته این طراح مدت‌های زیادی طول کشید تا یک تعادل میان یک دستگاه ایکس باکس آشنا برای کاربران و یک دستگاه چندرسانه‌ای حاصل شود. به گفته لدبتر مایکروسافت می‌خواست تا تمامی جزئیاتی از ایکس باکس را که مردم دوست دارند گرفته و بزرگنمایی کند و در عین حال طرحی را ایجاد کند که در اتاق نشیمن و کنار تلویزیون‌های خانگی زیبا و جذاب به نظر برسد.

Xbox-one-Controller

مایکروسافت همچنین از این موضوع مطلع بود که بهتر است طراحی دسته بازی را تغییر زیادی ندهد، چرا که گیمرها به آن عادت کرده بودند و نیازی به تغییر در طراحی یک وسیله موفق و کارا نبود. به هر حال چه اعتقاد داشته باشید که مایکروسافت به اهدافش رسیده است و چه درست برعکس آن، دانستن این موضوع که ده‌ها و صدها نمونه اولیه پیش از ساخت دستگاهی مثل ایکس باکس ایجاد می‌شود خالی از لطف نیست.

Xbox-one-sketches


پایان مطلب/

Source: Engadget, Microsoft

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. رامبد رستمی می‌گوید

    من میخواستم بدونم ایکس باکس چه مدلی بهتره من آخه پلی استیشن 2*3*4دارم 2*3خراب شد الان 4 دارم اونم داره خراب میشه تصمیم گرفتم ایکس باکس بخرم چی بگیرم

  2. رامبد رستمی می‌گوید

    من میخواستم بدونم ایکس باکس وان بهتره یا ایکس باکس 360 ??????