رونمایی بی سر و صدای هواوی از Ascend P6 S با تغییرات اندک!

گوشی هواوی Ascend P6 به دلیل طراحی زیبا و امکانات و قیمت مناسب اخیراً طرفداران زیادی پیدا کرده است. هواوی به تازگی این مدل را ارتقا داده و با تغییراتی کمی آن را با نام Ascend P6 S رونمایی کرده است.

2

فارنت: گوشی هواوی Ascend P6 به دلیل طراحی زیبا و امکانات و قیمت مناسب اخیراً طرفداران زیادی پیدا کرده است. هواوی به تازگی این مدل را ارتقا داده و با تغییراتی کمی آن را با نام Ascend P6 S رونمایی کرده است.

Huawei-Ascend-P6

Ascend P6 با ضخامت تنها 6.2 میلی‌متر لقب یکی از باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند را صاحب بود و مدل P6 S تنها 0.3 میلی‌متر به این ضخامت اضافه کرده و حالا این گوشی جذاب 6.5 میلی‌متر ضخامت دارد؛ البته برخلاف چیزی که شاید حدس زده باشید ظرفیت باتری کماکان همان 2000 میلی‌آمپرساعت باقی مانده است.

شاید بتوان تنها تغییر را افزایش 100 مگاهرتزی سرعت پردازنده از 1.5 به 1.6 گیگاهرتز عنوان کرد؛ البته هواوی مدل این پردازنده را اعلام نکرده است اما از آن‌جایی که مدل قبلی از پردازنده K3V2 ساخت هواوی با چهارهسته پردازشی Cortex-A9 استفاده می‌کرد حدس می‌زنیم این مدل نیز همان پردازنده را در اختیار داشته باشد. برخلاف شایعات قبلی خبری از پردازنده هشت‌هسته‌ای نیست و حتی مدل جدید هم از شبکه LTE پشتیبانی نمی‌کند اما قابلیت استفاده از دو سیم کارت را به صورت Dual-Standby داراست.

Huawei-Ascend-P6-S

دیگر مشخصات Huawei Ascend P6 S بدون تغییر باقی مانده و با همان صفحه‌نمایش 4.7 اینچی اچ‌دی فوق حساس (قابل استفاده با دستکش)، دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین‌های 8 و 5 مگاپیکسلی و اندروید 4.2 مواجهیم. پوسته مخصوص Emotion UI 2.0 رابط کاربری این گوشی را تشکیل داده و هواوی احتمالاً قصد دارد این مدل را نیز در آینده به نسخه 4.4 اندروید آپدیت کند.

قیمت این گوشی تا پایان امروز حدود 400 دلار یعنی هم قیمت با Ascend Mate 2 و نسخه 8 گیگابایتی Ascend P6 است اما پس از آن با قیمت 446 دلار به فروش خواهد رفت. با توجه به فعالیت هواوی در ایران و معرفی رسمی Ascend P6 به نظر می‌رسد مدل‌های جدید این برند نیز در آینده با استقبال خوبی مواجه شوند.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محمدي می‌گوید

    سلام قصد Ascend P6 را دارم ولی از پشتیبانی تعمیرات آن یه کم نگران هستم.و همچنین تهیه قطعات جانبی آن لطفا من را راهنمایی کنید.

  2. ذوالفقاری می‌گوید

    توی هوآوی این سوگلیه