لومیا 1520 مینی نوکیا با صفحه نمایش 4.3 اینچی و دوربین 14 مگاپیکسلی در راهست

بر اساس گزارشات منتشر شده، مدل مینی فبلت نوکیا لومیا ۱۵۲۰ در راه است. ظاهرا نام نوکیا لومیا 1520v برای این دستگاه در نظر گرفته شده است و ابعاد صفحه نمایش آن از ۶ اینچ به ۴.۳ اینچ کاهش خواهد داشت.

0

فارنت: بر اساس گزارشات منتشر شده، مدل مینی فبلت نوکیا لومیا ۱۵۲۰ در راه است. ظاهرا نام نوکیا لومیا 1520v برای این دستگاه در نظر گرفته شده است و ابعاد صفحه نمایش آن از ۶ اینچ به ۴.۳ اینچ کاهش خواهد داشت. البته برای مدل V نیز همانند مدل اصلی از رزولوشن 1080 در 1920 استفاده خواهد شد. با این حساب می‌توان گفت که در این مدل شاهد بیشترین تراکم پیکسل‌ها در گوشی‌های همراه خواهیم بود.

Lumia-1520-camera

برای سایر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای حافظه داخلی اشاره کرد. دوربین ۱۴ مگاپیکسلی پیور کامرا (Pure Camera) نیز به همراه باتری 3000mAh برای لومیا ۱۵۲۰ مینی وی در نظر گرفته شده است. در خصوص زمان عرضه این گوشی باید گفت که احتمالا بعد از معرفی ویندوز‌فون ۸.۱ در فروردین ماه می‌توانیم منتظر معرفی آن باشیم. البته صحبت‌هایی هم در خصوص اینکه این مدل همان گوشی نوکیا لومیا ۹۲۹ است که با نام نوکیا آیکون (Nokia Icon) شناخته می‌شود می‌باشد. البته این گوشی قرار است در شبکه مخابراتی وریزون (Verizon) و با صفحه نمایش ۵ اینچی استفاده شود.

Lumia-1520v

تا زمان اعلام انتشار قعطی این مدل نمی‌توان این حدس و گمان‌ها را زیاد جدی گرفت. تصاویر بالا مربوط به گوشی نوکیا لومیا مدل ۱۵۲۰ وی می‌باشد.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.