Oppo Neo میان‌رده اندرویدی 4.5 اینچی با قابلیت لمس با دستکش

کمپانی نه چندان مشهور Oppo به تازگی یک گوشی میان‌رده خوش‌قیمت با صفحه‌نمایش 4.5 اینچی قابل لمس با دستکش را معرفی کرده است که نگاهی به آن خالی از لطف نیست.

0

فارنت: شاید کمپانی Oppo تا سال گذشته گمنام و ناشناخته بود اما به تازگی به لطف همکاری با CyanogenMod و عرضه Oppo N1 به عنوان اولین گوشی با این کاستوم رام توانسته خودش را به علاقمندان آی‌تی نشان دهد. این کمپانی به تازگی یک گوشی میان‌رده خوش‌قیمت با صفحه‌نمایش 4.5 اینچی قابل لمس با دستکش را معرفی کرده است که نگاهی به آن خالی از لطف نیست.

Oppo-Neo

همان‌طور که گفتیم نئو دارای یک صفحه‌نمایش 4.5 اینچی از نوع IPS است که می‌تواند لمس را حتی با دستکش نیز احساس کرده و تشخیص دهد؛ به این ترتیب برای روزهای برفی حتماً نیازی به گوشی‌های گران‌قیمت نخواهید داشت. وضوح تصویر این گوشی چندان فوق‌العاده و جذاب نیست و اوپو به یک پنل با وضوح WVGA و تراکم پیکسلی 217 پیکسل بر اینچ بسنده کرده است؛ هر چند این رقم برای یک گوشی ارزان قیمت رقم ضعیفی نیست.

Oppo-Neo-2

نئو از یک پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز استفاده خواهد کرد اما مدل و معماری دقیق آن و همچنین مشخصات پردازنده گرافیکی و یا میزان حافظه داخلی و RAM معین نشده است. Neo تنها 130 گرم وزن داشته و 9.2 میلی‌متر ضخامت دارد که برای چنین قیمتی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. سیستم‌عامل دستگاه هم اندروید 4.2 جلی‌بین بوده که با رابط کاربری ColorOS اوپو مزین شده است.

Oppo-Neo-black-white

دوربین‌های در نظر گرفته شده برای این گوشی 5 و 2 مگاپیکسلی هستند و البته خبری از یک فلش ناقابل LED هم نیست! به هر حال Oppo با شعار “بگذارید انگشتتان حرف بزند!” ویژگی‌های جدیدی مانند انواع جسچرهای حرکتی را در امکانات ColorOS گنجانده است.

گفته می‌شود Oppo Neo نسخه‌ای دو سیم کارته هم داشته باشد و قیمت حدودی آن 215 دلار اعلام شده است. این گوشی قرار است ابتدا در اندونزی عرضه شود و هنوز خبری در مورد عرضه جهانی آن وجود ندارد.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.