رونمایی از تلویزیون اندرویدی دوو Daewoo در ایران

گروه صنعتی انتخاب شب گذشته با رونمایی از تلویزیون اندرویدی دوو، به عنوان اولین تلویزیون اندرویدی، ورود این تلویزیون به بازار ایران را جشن گرفت.

118

بسیاری از ایرانیان محصولات دوو Daewoo را به خاطر استفاده از خودرو، تلویزیون و یا سایر محصولات و لوازم خانگی این شرکت می‌شناسند. حالا گروه صنعتی انتخاب نماینده انحصاری تولید، توزیع و فروش محصلات شرکت دوو، سعی دارد با عرضه تلویزیون اندرویدی شرکت دوو به بازار ایران این خاطرات را دوباره زنده کند. گروه صنعتی انتخاب شب گذشته با رونمایی از تلویزیون اندرویدی دوو، به عنوان اولین تلویزیون اندرویدی، ورود این تلویزیون به بازار ایران را جشن گرفت.

تلویزیون دوو Daewoo در ایران با گارانتی انتخاب

در این مراسم که با حضور مدیران این گروه صنعتی و در هتل پارسیان آزادی برگزار شد، گروه صنعتی انتخاب رسما اعلام کرد که کار‌شناسان فروش و توسعه برند این گروه صنعتی در تلاش هستند تا با انسجام و قدرت مضاعف، بتوانند خلا برخی محصولات با فناوری پیشرفته را در کشور برطرف کنند و محصولات Daewoo، متناسب با سلیقه، توان خرید و نیازهای خانواده‌های ایرانی، طراحی و تولید می‌شود.

Daewoo-Android-TV-in-Iran-04

در این مراسم آرین توتونچی مدیر بازاریابی گروه صنعتی انتخاب، با اعلام اینکه این تلویزیون نخستین تلویزیون اندرویدی در بازار ایران است آن را یکی از جذاب‌ترین نمونه‌های Smart TV تولید شده در بازار ایران دانست چرا که تقریبا بیشتر خانواده‌های ایرانی در هر مقیاس سنی و تحصیلی، از سیستم عامل اندروید در تلفن‌های همراه خود استفاده کرده‌اند و بهره‌گیری از این تلویزیون با سیستم عامل اندروید، می‌تواند نکته جذابی برای مصرف‌کننده باشد.

تلویزیون اندرویدی دوو در ایران

وی در ادامه با اشاره به اینکه بار‌ها اتفاق افتاده که با خرید یک محصول جدید در زمینه صوتی و تصویری، به علت ناآشنایی مصرف‌کننده با نحوه استفاده از آن و ابزارهای پیچیده محصول، برخی از امکانات جذاب محصول، مورد استفاده قرار نگرفته، تاکید کرد که در این تلویزیون که از سیستم عامل اندروید نسخه 4. 2. 1 بهره می‌برد، دسترسی آسان به تمامی امکانات، مشابه تلفن‌های همراه، امکان‌پذیر خواهد بود.

Daewoo-Android-TV-in-Iran-05

توتونچی در ادامه با اعلام اینکه معمولا شرکت‌ها از سیستم عامل مخصوص خود در محصولاتشان بهره می‌برند و این موضوع، می‌تواند سبب محدود کردن نرم‌افزارهای دستگاه‌های هوشمند شود، در صورتی که در تلویزیون اندرویدی Daewoo، تمامی اپلیکیشن‌های اندروید، قابل دانلود و نصب در تلویزیون هستند و حتی این تلویزیون، می‌تواند به صورت مستقیم از کارت‌های حافظه و از طریق USB، تمامی اپلیکیشن‌های مورد نظر کاربر را دریافت و نصب کند.

Daewoo-Android-TV-in-Iran-06

وی در ادامه با اشاره به اینکه در تعریف Smart باید به این موضوع تاکید داشت که به محصولاتی Smart گفته می‌شود که بتواند زمان رسیدن به هدف را برای مصرف کننده، کوتاه کند، اعلام کرد که ریموت کنترل این تلویزیون یکی دیگر از جذابیت‌های تلویزیون اندرویدی دوو است که در هنگام اجرای بازی‌ها، احساس بازی کردن با کنسول پلی استیشن را تداعی می‌کند و با برخورداری از صفحه لمسی Touchpad، استفاده از امکانات تلویزیون آسان‌تر شده و سرعت آن افزایش پیدا می‌کند تا مصرف‌کننده واقعا معنای واقعیSmart را تجربه کند.

تلویزیون اندرویدی دوو

آرین توتونچی در ادامه و در معرفی مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه اعلام کرد که تلویزیون اندرویدی دوو از پردازنده دو هسته‌ای (CPU dual core) و پردازنده گرافیکی مستقل (GPU graphic process unit) بهره می‌برد که سبب می‌شود تا سرعت کار در این تلویزیون به مراتب بالا‌تر رود. تلویزیون اندرویدی دوو همچنین از 4 گیگابایت حافظهeMMc برخوردار است و البته تا یک ترابایت حافظه خارجی را نیز پشتیبانی می‌کند که می‌توانید با استفاده از این حافظه دستگاه، تصاویر در حال پخش تلویزیون که توسط تیونرهای داخلی دریافت می‌‏شود را ضبط و در زمان دلخواه بازبینی کنید.

توتونچی در ادامه به امکان کنترل تلویزیون اندرویدی دوو توسط هر دو سیستم عامل محبوب اندروید و iOS اشاره کرد که با نصب اپلیکیشن مخصوص این تلویزیون می‌سر می‌شود و در عین حال با استفاده از Wi-Fi دستگاه و فناوریDLNA محتوای مورد نظر خود بر روی دستگاه‌های دیگر را بر روی تلویزیون خود به تماشا بنشینید. این تلویزیون از USB 3. 0 برخوردار است که با توجه به حجم بالای برخی محتوا‌ها، سرعت بالای این درگاه، مشکل کند شدن پخش فایل‌های با حجم بالا را برطرف می‌کند.

Daewoo-Android-TV-in-Iran-07

وی درادامه دوربین USB این دستگاه را از دیگر مزایای تلویزیون اندرویدی دوو دانست که با استفاده از درگاه USB می‌توان آن را در بالای تلویزیون نصب کرد و با استفاده از برنامه‌های موجود برای گفتگوهای تصویری از آن بهره برد. این دوربین، قابلیت، ضبط و پخش تصاویر را در اینترنت مهیا می‌کند و برای حفاظت از حریم خانواده‌های ایرانی، این دوربین به صورت USB طراحی شده که در زمانی که مصرف‌کننده به آن نیاز دارد، بر روی تلویزیون نصب شود.

Daewoo-Android-TV-in-Iran-08

آرین توتونچی در ادامه با اشاره به نکته جذاب دیگری که در تلویزیون اندرویدی دوو، وجود دارد، آن را قابلیت پخش هم زمان دو تصویر دانست که با استفاده از آن، مصرف‌کننده می‌تواند با انتخاب ورودی‌های تلویزیون و استفاده از عینک‌های مخصوص، هم‌زمان دو محتوای مختلف را در یک صفحه تلویزیون، تماشا کنند.

صداهای این محتوا‌ها نیز، از دو مسیر هدست و تلویزیون، قابل شنیدن خواهد بود. این فناوری با توجه به برخورداری این تلویزیون از فناوری سه‌بعدی تکنولوژی passive می‌سر می‌شود و برای استفاده از این قابلیت باید عینک‌های 3D این تلویزیون را به چشم بزنید که نیازی به باطری و شارژ ندارد.

تلویزیون اندرویدی دوو

وی در پایان به طراحی تلویزیون اندرویدی دوو که به صورت بدون قاب طراحی شده اشاره کرده و آن را منحصر به فرد و زیبا توصیف کرد که سبب می‌شود تا بیننده، احساس حضور در سینما در ذهنش تداعی شود و لذت تماشای تصاویر را به خوبی احساس کند. پایه شیشه‌ای فوق العاده قوی و زیبای این تلویزیون، از دیگر مزایای دکوراتیو بودن این محصول است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

118 نظر برای این مطلب
  1. پرهام می‌گوید

    زمان قدیمو نمی دونم الان هنگی نمی بینم ولی الان خیلی از امکانات هارو نداره بجاش با کیفیت تر شده الان با همین دوو دارم نظر می زارم با اندروید 9

  2. کامران می‌گوید

    اصلا ضمانت قبول نمیکنه فقط منشی گذاشته حرفای تکراری میزنن ۴۳گرفتم گوشی وصل میشه ده دقیقه بعد میپره بیرون کانالا خودش عوض میشه خودش قفل میشه هنگه نو گرفتم ۷ملیون کارت کشیدم اینم نتیجه خرید جنس ایرانی هی بگین از کالای ایرانی حمایت کنین با یه مسئول شرکت انتخابم نمیشه ارتباط برقرار کرد چهارتا منشی گذاشتن جواب میدن