این خودرو آئودی شما را از وجود جای پارک خالی باخبر می‌کند!

شاید بارها و بارها برای شما هم اتفاق افتاده باشد که قرار ملاقاتی مهم داشته باشید و یا حتی برای خرید از یک مرکز خرید با خودروی خود به خیابان‌های شلوغ رفته باشید اما مشکل جای پارک خودرو شما را کلافه کند و وقت زیادی از شما بگیرد.

0

شرکت آئودی در راستای برطرف کردن مشکل پیدا کردن جای پارک خالی، از یک سیستم مسیریابی در خودروهای خود بهره خواهد برد که به طور بی‌سیم و پیش از حضور شما در محل، جای پارک خالی برای خودرو را به شما اعلام می‌کند. این سیستم به نحوی طراحی شده که حتی زمانی که یک جای پارک خالی می‌شود نیز اعلانی برای شما صادر می‌کند.

البته این تمام قابلیت‌های سیستم مسیریابی آئودی نیست و این سیستم می‌تواند ساعات و زمان‌های مهم قرار ملاقات شما را ذخیره و با بررسی وضعیت ترافیکی، زمان لازم برای رسیدن به مقصد را نیز در اختیار شما قرار دهد.

این سیستم با بررسی نحوه رانندگی شما، از قبیل ترمزهای ناگهانی، سرعت متوسط شما و حتی فاصله شما از خودروی جلویی، به بررسی داده‌ها پرداخته و برای شما یک پروفایل کاربری ایجاد می‌کند،

گام بعدی تطابق این اطلاعات با وضعیت ترافیکی مسیر شماست و نهایتا در مقصد و درجاهایی که امکان پارک کردن خودرو وجود داشته باشد، اعدادی مانند 2، 4 که نمایش دهنده تعداد جای خالی است، نمایش داده می‌شود. این اطلاعات از سنسورهای موجود در پارکینگ‌ها بدست می‌آیند و البته در حال حاضر در شهرهای معدودی از جهان قابل دستیابی هستند.

Source: Wired

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.