Acer Tab 7 یک تبلت فوق ارزان اندرویدی دیگر از ایسر

ایسر تب ۷ که در چین رونمایی شده از مدل Iconia A1-830 کوچک‌تر است و به جای صفحه نمایش ۷.۹ اینچی دارای صفحه نمایش ۷ اینچی است و از رزولوشن پایین‌تری (1024 در 600 پیکسل) برخوردار است.

0

فارنت: تبلتی که در تصویر پائین مشاهده می‌کنید، Acer Tab 7 نام دارد که پیش از این نوید حضور آن در بازار را داده بودیم و قرار است به ارزان‌ترین مدل تبلت‌های شرکت ایسر تبدیل شود. قیمت تبلت فوق حتی از مدل149.99 دلاری Iconia A1-830 که در نمایشگاه CES 2014 توسط ایسر معرفی شد نیز ارزان‌تر است.

Acer-Tab-7

ایسر تب ۷ که در چین رونمایی شده از مدل Iconia A1-830 کوچک‌تر است و  به جای صفحه نمایش ۷.۹ اینچی دارای صفحه نمایش ۷ اینچی است و از رزولوشن پایین‌تری (1024 در 600 پیکسل) برخوردار است. تبلت جدید ایسر به سیستم‌عامل اندروید جلی‌بین ۴.۲ مجهز است و تنها ۲۸۹ گرم وزن دارد.

ضخامت این تبلت ۹.۹ میلی‌متر است و با توجه به قیمت مناسب آن می‌توان گفت که ظاهر نسبتا زیبایی دارد. پردازنده دوهسته‌ای و 1.5 گیگاهرتزی قدیمی ARM Cortex A9 که احتمالا توسط مدیا‌تک ساخته شده به همراه یک گیگابایت رم و دوربین پشتی ۱.۹ مگاپیکسلی، وای فای، بلوتوث، درگاه میکرو‌ یو‌اس‌بی و میکرو HDMI به همراه کارت حافظه با حجم ۸ کیگابایت و باتری با ظرفیت3 هزار میلی‌آمپر در ساعت را می‌توان برای مشخصات سخت‌افزاری این تبلت ذکر کرد.

شرکت JD که یک فروشنده داخلی محسوب می‌شود در حال حاضر این تبلت را با قیمت ۹۹ دلار در چین به فروش گذاشته اما از عرضه این تبلت در بازار‌های سایر کشورها خبری در دست نیست. به نظر می‌رسد در آینده شاهد ارائه تبلت‌های ارزان قیمت بیشتری از جانب شرکت‌های خوشنام سازنده تبلت خواهیم بود برای مثال سامسونگ در نظر دارد تا مدل گلکسی تب ۳ لایت خود را با قیمت ۱۳۰ دلار در آینده نزدیک به فروش برساند.

Source: phonearena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.