پروژه کریستین Razer؛ یک کامپیوتر گیمینگ با قابلیت ارتقا به آسانی آب خوردن!

حدود دو سالی می‌شود که Razer در حال ساخت یک کامپیوتر قدرتمند هستند که قابل استفاده برای گیمرهای حرفه‌ای و افرادی که علاقه‌مند به بازی هستند اما از سر هم کردن قطعات کامپیوتر اطلاعاتی ندارد، است.

1

فارنت: ممکن است تاکنون نام شرکت Razer را شنیده باشید، تخصص این شرکت ساخت کامپیوترهای حرفه‌ای برای گیمرهای بازی‌های رایانه‌ای است. حدود دو سالی می‌شود که این شرکت در حال ساخت یک کامپیوتر قدرتمند است که قابل استفاده برای گیمرهای حرفه‌ای و افرادی است که علاقه‌مند به بازی هستند اما از سر هم کردن قطعات کامپیوتر اطلاعاتی ندارند. حالا این شرکت نمونه اولیه این کامپیوتر ماژولار را با نام پروژه کریستین در نمایشگاه CES 2014 معرفی کرده است.

مدیر‌عامل این شرکت آقای مین لیانگ تن در این خصوص گفته است: ما این سیستم را در اختیار گیمرها قرار می‌دهیم تا از میزان توجه آنها به این دستگاه باخبر شویم. شرکت Razer علاقه خود را در خصوص به اشتراک‌گذاری ایده‌ها با گیمرها نشان داده است.

Razer-Project-Christine

آنها به دنبال راه‌اندازی پروژه‌های کیک استارتر (کیک استارتر نام وب‌سایتی است که برای پروژه‌های خلاقانه، کمک مالی تامین می‌کند) نیستند. به ادعای مین لیانگ، آنها تخصصی در راه‌اندازی این‌گونه پروژه‌ها ندارد. در عوض این شرکت متخصص ساخت دستگاه‌های جالب توجه و نمایش آنها به خبرگزاری‌هاست.

در سال ۲۰۱۲، شرکت Razer تبلت قدرتمندی را معرفی کرد که ۲ برابر کامپیوتر‌های مخصوص بازی قدرت داشت و از آن با نام پروژه فیونا یاد می‌شد. گیمرها عاشق پروژه فیونا شدند و یک‌ سال بعد تبلت Razer Edge ساخته شد.

پروژه کریستین یک کامپیوتر زیبا و شیک را شامل می‌شود که گیمرها می‌توانند تمام ماژول‌های مورد نیاز خود از قبیل پردازنده، کارت گرافیک، حافظه و سایر قست‌ها را به راحتی اسمبل کنند. این کامپیوتر دارای سیستم خنک کننده و کاهش صدای داخلی است و نیازی به کابل کشی ندارد. آنها می‌توانند مستقلا اقدام به فروش این کامپیوتر ماژولار کنند و یا اینکه از طریق واسطه‌ها آنرا به فروش برسانند. کامپیوتر ساخت این شرکت همچنین قابلیت اجرای سیستم‌های عامل مختلفی را نیز داراست.

اگر گیمرها به استفاده از این سیستم علاقه نشان دهند، Razer اقدام به ساخت و فروش انبوه پروژه کریستین خواهد کرد. مین لیانگ زمانی برای فروش این سیستم اعلام نکرده است اما با شناختی که از این شرکت داریم، زمان زیادی تا فروش این سیستم در پیش نخواهیم داشت.

Source: theverge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. کریستین می‌گوید

    خیلی خوب است