این تلویزیون LED‌ سامسونگ با اشاره یک دکمه منحنی می‌شود!

در بین معرفی‌های مختلف از انواع و اقسام تلویزیون‌های معمولی، اولترا اچ دی و خمیده، شرکت سامسونگ نسخه‌ای اولیه از یک تلویزیون 85 اینچی را در نمایشگاه CES در معرض دید عموم قرار داد که با لمس یک دکمه می‌توانید میزان انحنای آن را تغییر دهید. در حالت عادی، این تلویزیون، از نوع 4K خمیده به شمار می‌آید اما با فشردن یک کلید می‌توانید میزان تعقر و نتیجتا بسته به محتوای صوتی و تصویری، تجربه بصری متفاوتی از این تلویزیون دریافت کنید.

1

فارنت:  در بین معرفی‌های مختلف از انواع و اقسام تلویزیون‌های معمولی، اولترا اچ دی و خمیده، شرکت سامسونگ نسخه‌ای اولیه از یک تلویزیون 85 اینچی را در نمایشگاه CES در معرض دید عموم قرار داد که با لمس یک دکمه می‌توانید میزان انحنای آن را تغییر دهید. در حالت عادی، این تلویزیون، از نوع 4K خمیده به شمار می‌آید اما با فشردن یک کلید می‌توانید میزان تعقر و نتیجتا بسته به محتوای صوتی و تصویری، تجربه بصری متفاوتی از این تلویزیون دریافت کنید.

bendable-samsung-tv

شرکت سامسونگ، تلویزیون‌ها و صفحات مقعر دیگری را نیز برای عرضه در سال 2014 در نظر گرفته و مدعی است برای مثال در هنگام مشاهده فیلم‌ها بهتر است فاصله مرکز تلویزیون از چشم‌ها برابر با فاصله گوشه‌ها باشد تا کاربر بهترین تجربه را داشته باشد. آن‌طور که سامسونگ ادعا کرده، میزان کنتراست نیز در این تلویزیون‌ها بهتر از تلویزیون‌های عادی است. البته شرکت الجی نیز تلویزیون OLED 4K قابل انعطاف و 77 اینچی خود را در این نمایشگاه معرفی کرده بود. هرچند به نظر می‌رسد چیزی در حدود یک سال باید منتظر بمانیم تا این تلویزیون‌ها وارد بازار شوند.

Source: Pocket-lint

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ناشناس می‌گوید

    سامسونگ فقط امکاناتش خوبه ولی کیفیتش پایینه