تصاویر رابط کاربری جدید سامسونگ برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر شد

شرکت سامسونگ در طول برگزاری نمایشگاه CES دست به معرفی گجت‌های مختلفی زد اما با وجود معرفی چندین تبلت، خبری از معرفی گوشی‌های جدید نبود تا نگاه‌ها به MWC 2014 که ماه آینده برگزار خواهد شد دوخته شود. به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای در حال کار بر روی رابط کاربری جدیدی برای گوشی‌های اندرویدی خود است و تاچ ویز جدید، متفاوت از تاچ ویز فعلی استفاده شده بر روی گوشی‌های این برند محبوب باشد.

0

فارنت:  شرکت سامسونگ در طول برگزاری نمایشگاه CES دست به معرفی گجت‌های مختلفی زد اما با وجود معرفی چندین تبلت، خبری از معرفی گوشی‌های جدید نبود تا نگاه‌ها به MWC 2014 که ماه آینده برگزار خواهد شد دوخته شود. به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای در حال کار بر روی رابط کاربری جدیدی برای گوشی‌های اندرویدی خود است و تاچ ویز جدید، متفاوت از تاچ ویز فعلی استفاده شده بر روی گوشی‌های این برند محبوب باشد.

samsung-android-new-ui

سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که همواره از رابط کاربری خود بر روی گوشی‌های اندرویدی استفاده کرده و به نظر نمی‌رسد هیچ تمایلی برای تغییر این رابط کاربری داشته باشد. رابط کاربری جدید که تصاویر آن توسط حساب کاربری معروف یعنی @evleaks در توییتر منتشر شده به نظر شفاف‌تر و ساده‌تر می‌آید، با این وجود احتمال آن وجود دارد تا پیش از معرفی، تغییراتی در این رابط کاربری نیز ایجاد شود.

Source: Ubergizmo

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.